کرایف: با جذب نیمار، مسی را بفروشید !

کرایف: با جذب نیمار، مسی را بفروشید !




 

 


کرایف: با جذب نیمار، مسی را بفروشید !


تاریخ : چهارشنبه ،
5 تیر 1392

اسطوره سابق بارسلونا مسي را "ديکتاتور" خواند و پيشنهاد فروش او به تيم ديگري را داد.


هواداران بارسلونا با اشتهاي زياد در انتظار فصل جديد ليگا هستند تا شاهد هنرنمايي ليونل مسي در کنار نيمار، ستاره برزيلي جديد تيم خود باشند. بارسلونا پس از کش‌وقوس‌هاي زياد نيمار، ستاره جوان سانتوس را جذب کرده است.

يوهان کرايف، اسطوره سابق بارسلونا جذب نيمار را تصميمي درست ندانست و در سخناني عجيب خواستار فروش مسي شد؛ چرا که معتقد است با آمدن نيمار جنگ غرور در بارسلونا شعله‌ور خواهد شد. او در گفت‌وگو با روزنامه‌ "مارکا" اسپانيا عنوان کرد: "بارسلونا نيمار را خريد و بايد مسي را بفروشد. بر اين باورم که با آمدن نيمار جنگ غرور بين او و مسي شعله‌ور خواهد شد. بارسلونا براي جلوگيري از چنين مشکلي بايد مسي را بفروشد. مخالف درگيري و نزاع بين بازيکنان هستم، به همين خاطر اگر رييس بارسلونا بودم، هيچ وقت نيمار را جذب نمي‌کردم."

او افزود: "نيمار و مسي هر دو در زدن ضربات ايستگاهي تبحر دارند. الان سوال اين است که کدام يک از آنها پشت اين ضربات قرار مي‌گيرند؟ گذشته از اين بارسلونا و نيمار با شرکت نايک قرارداد دارند اما مسي با آديداس. اين مسائل مشکل‌ساز خواهد شد. اگر من بودم، هيچ‌گاه دست به چنين ريسکي نمي‌زدم و نيمار را با وجود مسي جذب نمي‌کردم."

کرايف درباره اين سوال که مسي با ساموئل اتوئو و زلاتان ابراهيموويچ در مقطعي به مشکل خورد. آيا اين احتمال نمي‌رود که او با بازيکنان بزرگ نمي‌تواند کار کند، اين گونه پاسخ داد: "به نظر مي‌رسد مسي تا حدودي ديکتاتور است. وقتي اين توانايي را داري که در هر بازي بهترين بازيکن شوي، بايد تا حدودي ديکتاور هم باشي؛ چرا که هيبتت در محک قرار مي‌گيرد. فشار روي مسي زياد است؛ چرا که تماشاگران همواره از او مي‌خواهند که حرکات ديدني و بي‌نظير را در زمين انجام دهد. براي چنين کاري بايد او را در شرايط ايده‌آل نگه داشت و همه چيز طبق روال او باشد."

کرايف از سال 1973 تا 1978 پيراهن بارسلونا را به تن مي‌کرد. او پس از خداحافظي به دنياي مربيگري روي آورد و سال‌ها با آبي‌-اناري‌ها افتخار کسب کرد و حتي بعضي‌ها معتقدند که دوران طلايي بارسلونا به زمان حضور اين مربي هلندي در نوکمپ برمي‌گردد. او حتي پس از خداحافظي از دنياي مربيگري رابطه خود را با بارسلونا قطع نکرد و از سال 2003 تا 2005 به عنوان نايب رييس و دست راست خوان لاپورتا فعاليت کرد. اما پس از انتخاب راسل در سال 2010 او به طور کلي از بارسلونا کنار گذاشته شد که اين باعث شده است تا او به دشمن راسل تبديل شود و همواره عليه او صحبت کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل