کاسياس:ترسي از بارسلونا نداريم

 کاسياس:ترسي از بارسلونا نداريم




 

 


کاسياس:ترسي از بارسلونا نداريم


تاریخ : پنج شنبه ،
14 مرداد 1389

کاپيتان جديد رئال مادريد درباره مسئوليت‌هايي که از رائول به او رسيده صحبت کرده است.


رائول از رئال جدا شد و به شالکه پیوست و به این ترتیب کاسیاس کاپیتان جدید مادرید شد. او همچنین از انتظارات فصل پیش رو از رئال زیر نظر ژوزه مورینیو گفته است.

کاسیاس در نشستی خبری در لس‌آنجلس گفت: «تغییراتی در تیم به وجود آمده و احساس می‌کنم مسئولیت سنگینی به دوش من گذاشته شده است. این چالشی شخصی است که جای اسطوره‌ای مانند رائول را بگیرم. افرادی که کاپیتان بوده‌اند حرفه‌ای بودن خود را نشان داده‌اند. من نمونه‌های خیلی خوبی پیش روی خود دارم، از همه درس‌های زیادی آموخته‌ام و از همه شما ممنونم.»

فاتح جام جهانی سرشار از امید برای فصل آینده بود: «با مورینیو تلفنی صحبت کردم و وقتی به آفریقای جنوبی می‌آمدم او را دیدم. حالا ما با هم صحبت‌هایی طولانی و صریح داریم. او امید بسیاری دارد که کارش را عالی انجام دهد و این چالشی بزرگ است. خبر خوب این که تیمی جوان با ذوق فراوان و نیروی عالی داریم.

«مادرید باید به فکر فتح هر سه جام پیش رو باشد، اما می‌دانیم که باید کاری کنیم تازه‌واردها در تیم جا بیفتند، از جمله کادر فنی. قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی نباید دغدغه فکری ما باشد. ما باید گام به گام پیش برویم و فعلا به فکر شروع لیگ باشیم.»

کاسیاس در آستانه فصل جدید از بازی با بارسلونا می‌گوید. او اعتقاد دارد قهرمانی جام جهانی را نباید به پای بارسلونا نوشت: «قهرمانی ما از چهار سال پیش بنا نهاده شد، یعنی زمانی که بارسلونا لالیگا را فتح نکرده بود. بارسا باید رودرروی ما بازی کند و ما دلیلی برای ترس از آنها نداریم. ما پشت سر آنها نخواهیم بود؛ ما بازیکنان بزرگ و جوانی داریم. همیشه انگیزه بردن تیم‌های بزرگی مانند آنها را داریم و باید شادی را برای هواداران مادرید به ارمغان بیاوریم.»

یکی از این جوانان سامی خدیرا است و کاسیاس می‌گوید از اهمیت نقش جدیدش به عنوان کاپیتان برای کمک به هم‌تیمی‌ها خبر دارد: «هدف این است که کاری کنیم او حس کند در خانه است. او بازیکن جدید و کم‌سنی است و مشکل زبان دارد، اما باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا از او استقبال خوبی داشته باشیم. زمان که بگذرد، او با ما راحت‌تر خواهد بود.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل