جلسه 2 نفره فابرگاس Ùˆ ونگر

 جلسه 2 نفره فابرگاس و ونگر




 

 


جلسه 2 نفره فابرگاس و ونگر


تاریخ : پنج شنبه ،
14 مرداد 1389

کاپيتان تيم آرسنال، قصد دارد روز پنج شنبه جلسه اي با آرسن ونگر داشته باشد و با او در مورد انتقال به بارسلونا مذاکره کند.


باشگاه بارسلونا مدت هاست که به دنبال به خدمت گرفتن فابرگاس است و برای خرید او پیشنهادی 30 میلیون یورویی به باشگاه آرسنال ارائه داده است اما توپچی ها قصد فروش این ستاره اسپانیایی را ندارند و در این بین حتی بازیکنان تیم بارسلونا نیز در مصاحبه هایشان برای بازگشت این بازیکن جوان به تیم سابقش ابراز تمایل کرده اند.

در این بین نشریه سان ادعا کرد که فابرگاس پنجشنبه با آرسن ونگر ملاقت خواهد کرد تا با او در مورد انتقال به تیم کاتالانی صحبت کند.

فابرگاس بارها از علاقه اش به بازگشت به تیم بارسلونا گفته و حتی پدرش نیز از باشگاه لندنی خواسته که به پسرش اجازه بدهند به خانه برگردد.

از سوی دیگر ونگر نیز نمی خواهد کاپیتان تیمش را در این تابستان از دست بدهد و به همین دلیل تاکنون با پیشنهادهای باشگاه بارسلونا مخالفت کرده است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل