مورينيو:جام نبردن براي ما شكست است

 مورينيو:جام نبردن براي ما شكست است




 

 


مورينيو:جام نبردن براي ما شكست است


تاریخ : شنبه ،
16 مرداد 1389

سرمربي رئال مادريد اعلام کرد در صورتي که در اولين فصل حضورش در جمع کهکشاني‌ها به قهرماني دست پيدا نکند براي او و تيمش ناکامي محسوب مي‌شود.


رئال مادريد که از سال 2007 تاکنون در لاليگا به قهرماني دست پيدا نکرده و هشت سال است که ليگ قهرمانان اروپا را هم فتح نکرده است قصد دارد در فصل پيش‌رو با مربي نام آشناي خود به ناکامي‌ها پايان دهد.

ژوزه مورينيو در گفتگو با ساکرنت عنوان کرد: اگر امسال در لاليگا يا ليگ قهرمانان اروپا به نتيجه مورد نظر دست پيدا نکنيم به اين معناست که شکست خورده‌ايم.

آقاي خاص در ادامه افزود: بارسلونا شرايط کاملا متفاوتي با رئال دارد. آنها چند سال است که کنار يکديگر بازي مي‌کنند و مربي‌شان هم سومين فصل حضورش روي نيمکت را تجربه مي‌کند. در صورتي که قديمي ترين بازيکن رئال مادريد، کاسياس است که 29 سال دارد و مربي هم که تازه به اين تيم وارد شده است.

مورينيو درباره ليگ قهرمانان اروپا هم گفت: در اين رقابتها هم شرايط به همين گونه است. منچستر مربي و بازيکناني دارد که سالهاست در کنار هم بازي کرده‌اند. چلسي هم ساختار خوبي دارد، بارسلونا و اينتر هم کاملا مشخص است که وضعيت خوبي دارند و به هماهنگي دست پيدا کرده‌اند.

سرمربي کهکشاني‌ها با ابراز اميدواري نسبت به آينده رئال گفت:‌ با وجود پتانسيل بالايي که ساير تيم‌ها براي رسيدن به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دارند ما هم به سختي تلاش خواهيم کرد تا به موفقيت دست پيدا کنيم. رئال مادريد سابقه درخشاني در ليگ قهرمانان دارد و ناکامي در اين رقابت‌ها براي‌مان شکست بزرگي است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل