انتقام شیاطین سرخ از آبی‌های لندن

انتقام شیاطین سرخ از آبی‌های لندن




 

 


انتقام شیاطین سرخ از آبی‌های لندن


تاریخ : دوشنبه ،
18 مرداد 1389

منچستریونایتد با قهرمانی در جام خیریه باشگاه‌های انگلیس انتقام شكست‌های خود در فصل گذشته را از چلسی گرفت.

شیاطین سرخ با پیروزی ۳ بر یك برابر آبی‌های لندن توانستند نخستین عنوان قهرمانی خود در فصل جدید رقابتهای فوتبال باشگاهی انگلیس را رقم بزنند.

مردان فرگوسن با گلزنی والنسیا، ژاوی هرناندس و دیمیتار برباتف توانستند حریف لندنی را شكست دهند. تك گل چلسی را كالو به ثمر رساند.

شیاطین سرخ فصل گذشته در همین رقابتها با شكست در ضربه‌های پنالتی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازمانده بود.

چلسی در ادامه فصل در لیگ برتر و همچنین جام حذفی باشگاه‌های انگلیس قهرمانی را از آن خود كرد و به این ترتیب یونایتد با پیروزی عصر یكشنبه انتقام تمامی این شكست‌ها را از مردان كارلو آنچلوتی گرفت.

یونایتدها در دیدار خیریه آغاز فصل لیگ برتر كه به نوعی سوپرجام باشگاه‌های انگلیس به شمار می‌آید به لطف بازی موثرتر خود نخستین عنوان فصل را به شمال انگلیس بردند.

نایب قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر در تمام طول بازی اگرچه ضعیف‌تر از آبی‌ها به نظر رسید، اما به لطف استفاده بهتر از فرصت‌هایش پیروز از میدان خارج شد. لندنی‌ها در این بازی شوت‌های بیشتری را به سمت دروازه یونایتدها داشتند و همچنین از تصاحب به توپ بیشتری هم برخوردار بودند اما در نهایت بازنده از میدان خارج شدند. ۳۰ دقیقه نخست بازی اگرچه با گلی برای دو تیم همراه نبود اما بهترین و تماشایی‌ترین زمان مسابقه عصر یكشنبه به شمار می‌آمد.

اشلی كول مدافع چلسی كه در حضور تماشاگران لندنی بازی می‌كرد ضعیف‌ترین بازیكن میدان بود، او روی دو گل نخستی كه چلسی دریافت كرد قهرمان سهل‌انگاری و بی‌مبالاتی بود. شاید خبرها درباره عدم حضور او در رئال مادرید در روحیه‌اش برای این بازی تاثیرگذار بود.

ژاوی هرناندس مهاجم مكزیكی و تازه وارد یونایتدها در چهارمین بازی خود با پیراهن یونایتدها چهارمین گلش را به ثمر رساند تا ارزش‌هایش را به همه نشان دهد.

نمانیا ویدیچ در پایان این بازی كه در ورزشگاه ومبلی برگزار شد به اسكای اسپورتس گفت: بدیهی است كه این برد مهمی برای ماست. این آخرین بازی پیش از شروع فصل است و از همین رو می‌خواستیم كه اثر خوبی را از خودمان به جای بگذاریم. ما بازیكنانی داریم كه به تازگی به جمع ما بازگشتند و به بازیهای تمرینی نیاز دارند. آنها كارشان را در این بازی به خوبی انجام دادند. گلزنی دیمیتار برباتف اهمیت داشت چرا كه او سال گذشته زیرفشار زیادی قرار داشت. گلزنی برای خود او و تیم با اهمیت بود. فكر می‌كنم این تازه شروع كار است و چیزهای زیادی در انتظار ماست. در این بازی انرژی و عطش‌مان را نشان دادیم.

پل اسكولز بازیكن باسابقه یونایتدها كه در بازی برابر چلسی عملكرد درخشانی داشت، گفت: دو تیم می‌خواستند بازی را ببرند. هوا بسیار گرم بود و همین هم كار را سخت می‌كرد. با این حال ما خوشحال هستیم می‌دانیم كه این تنها بازی خیریه است، اما یك جام است و ما اكنون آن را در اختیار داریم. شكست چلسی همیشه لذت‌بخش است. آنها از كیفیت بالایی برخوردارند.

بازیكن قدیمی یونایتدها كه به احتمال فراوان آخرین فصلش را با یونایتدها در پیش رو دارد، ادامه داد: شروع خوبی داشتیم و می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم. سال گذشته ما از آنها چندان عقب نبودیم و تنها یك امتیاز كم آوردیم. حذف از لیگ قهرمانان هم ناامیدكننده بود، امیدواریم در سال جاری بتوانیم گامی به جلو برداریم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل