آمریکا حذف شد Ùˆ غنا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت

آمریکا حذف شد و غنا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت




 

 


آمریکا حذف شد و غنا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت


تاریخ : یکشنبه ،
6 تیر 1389

تیم های ملی فوتبال غنا و آمریکا در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام نوزدهم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی پس از 120 دقیقه تلاش هر دو تیم، در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده آفریقا خاتمه یافت تا غنا برای اولین بار در تاریخ به جمع 8 تیم برتر جهان راه یابد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در ورزشگاه "رویال بافوکنگ" و به قضاوت "ویکتور کاسای" مجارستانی برگزار شد، تیم فوتبال غنا در دقیقه 5 توسط "کوین پرنس بواتنگ" به گل اول خود دست یافت.

پس از این گل بازیکنان آمریکا برای جبران نتیجه، حملات گسترده ای را بر روی دروازه غنا تدارک دیدند که این تلاش ها در دقیقه 61 بازی ثمر بخش بود چرا که به دلیل خطا بر روی "دمپسی" بازیکن آمریکا، داور نقطه پنالتی را نشان داد و "لاندن داناوان" این توپ را به گل تبدیل کرد تا همه چیز از نو شروع شود.

حملات دو تیم در ادامه بازی ثمر بخش نبود تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. در ابتدای دقایق ابتدایی نیمه نخست از وقت های اضافی" آساموا جیان" بر اثر اشتباه خط دفاعی آمریکا با شوتی سرکش برای بار دوم غنا را پیش انداخت تا این تیم در یک قدمی صعود از این مرحله قرار بگیرد.

تلاش بازیکنان آمریکا در ادامه نیمه اول وقت های اضافی و 15 دقیقه نیمه دوم به جایی نرسید تا نماینده آفریقا با برتری 2 به یک چهارم نهایی جام جهانی راه یابد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل