رنگ های خوش اقبال در دور مقدماتی جام جهانی Û²Û°Û±Û°

رنگ های خوش اقبال در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰




 

 


رنگ های خوش اقبال در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰


تاریخ : یکشنبه ،
6 تیر 1389

لباس بازیکنان تیم های ملی فوتبال ۳۲ کشور در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی از هفت رنگ تشکیل شده بود که قرمز و سفید خوش اقبال ترین و سبز بد اقبال ترین رنگ در بین آنان بوده است.

با وجودی این که اثر رنگ‌ها تا حدودی ذهنی است و در اشخاص مختلف فرق می‌کند، اما برخی از تاثیرات رنگ‌ها دارای معنی یگانه‌ای در سراسر جهان هستند.
لباس اول تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال نیز خارج از این تاثیرات نیست که اگر در طیف قرمز قرار گیرد به عنوان رنگ‌های گرم شناخته می‌شوند که دامنه‌اش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم و عصبانیت متغیر است.
لباس های طیف رنگ‌های سرد یا آبی که معمولاً آرامش بخش است، گاهی نیز احساس غمگینی و بی‌ تفاوتی را به ذهن می آورند.
تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی از هفت رنگ استفاده کرده اند که هر کدام از رنگ های آبی، قرمز و سفید را هفت تیم انتخاب کرده و رنگ سبز نیز بر تن پنج تیم بوده است و رنگهای نارنجی، زرد و راه راه نیز هر کدام با دو تیم در این مسابقات حضور دارند.
در مرحله مقدماتی این مسابقات که با برگزاری ۴۸ دیدار از ۲۱ خرداد ماه تا چهارم تیر ماه انجام شد، دو تیم راه راه پوش(آرژانتین و پاراگوئه) حضور داشتند که عنوان خوش اقبال ترین رنگ را به خود اختصاص دادند، زیرا هر دو به مرحله یک هشتم صعود کردند،‌ اما رنگ پیراهن آنان یکی نبود.
رنگهای سفید و قرمز با صعود چهار تیم، از نظر آماری خوش اقبال تر بودند که بیانگر صعود ۵۷ درصد این رنگ است. رنگهای زرد و نارنجی با صعود ۵۰ درصدی و رنگ آبی نیز با صعود ۴۳ درصد رتبه های دوم و سوم این رده بندی را به خود اختصاص دادند.
رنگ سبز در بین تیم های صعود کننده بد اقبال ترین رنگ است، زیرا از بین ۵ تیم سبز پوش، تنها یک تیم (۲۰ درصد) صعود کرد.
اسامی تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم و رنگ لباس اول آنان به قرار زیر است:
گروه اول: اروگوئه (آبی) و مکزیک (سبز)
گروه دوم: آرژانتین (راه راه آبی و سفید) و کره جنوبی (قرمز)
گروه سوم: آمریکا (سفید) و انگلیس (سفید)
گروه چهارم: آلمان (سفید) و غنا (سفید)
گروه پنجم: هلند (نارنجی) و ژاپن (آبی)
گروه ششم: پاراگوئه (راه راه سفید و قرمز) و اسلواکی (آبی)
گروه هفتم: برزیل (زرد) و پرتغال (قرمز)
گروه هشتم: اسپانیا (قرمز) و شیلی (قرمز)


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل