10 اتفاق طنزي Ú©Ù‡ مي‌توانند لاليگا را جذاب‌تر کنند !

 10 اتفاق طنزي که مي‌توانند لاليگا را جذاب‌تر کنند !




 

 


10 اتفاق طنزي که مي‌توانند لاليگا را جذاب‌تر کنند !


تاریخ : سه شنبه ،
2 شهریور 1389

«ليونل مسي و کريستيانو رونالدو باشگاه‌هايشان را با هم عوض مي‌کنند، هرکولس به ليگ قهرمانان مي‌رسد و رائول و گوتي به اسپانيا برگشته و به صورت قرضي به اتلتيکو مادريد مي‌روند.»


تعجب نکنيد؛ اين اتفاقات روي نخواهند داد اما سايت گل نگاهي طنزآميز به 10 اتفاقي انداخته که امکان روي دادنشان وجود دارد. فقط اگر پيش‌بيني‌هاي فاجعه‌بار آنها به حقيقت پيوست ، تقصير آن را گردن ما نيندازيد!

به نوشته گل - سر خوزه مورينيو را در ماه اکتبر زير گيوتين مي‌گذارند، چرا که رئال مادريد دوباره در همان اولين مرحله جام‌حذفي از دور مسابقات کنار مي‌رود. مورينيو در ماه نوامبر از مادريد مي‌‌رود، چرا که خسته شده از بس سيستم‌هاي آب‌پاش چمن ورزشگاه‌هاي ديگر را طوري تنظيم مي‌کنند که مستقيما او را خيس کند!

- بارسلونا بساط سسک فابرگاس را دوباره از دسامبر به راه مي‌اندازد، چرا که آرسنال در ماه نوامبر از کورس قهرماني ليگ برتر کنار رفته است.

- سويا هر ده بازي اول خود در تمامي‌رقابت‌هاي فصل را مي‌برد و خود را به عنوان مدعي حقيقي قهرماني نشان مي‌دهد. اما در انتهاي فصل، مربي جديدشان آنها را به رده ششم جدول مي‌رساند.

- اتلتيکو مادريد فاتح سوپرجام اروپا مي‌شود و مدعي کسب سه جام در اين فصل مي‌گردد. اما آنها فصل را با مربي جديد به پايان مي‌برند، در حالي که با اختلاف تنها يک امتياز از سقوط گريخته‌اند.

- رافائل نادال شخصا به عنوان بال راست مايورکا به ميدان مي‌رود و به آنها کمک مي‌کند اين بار در لاليگا چهارم شوند، هر چند که نصف بازيکنان به دليل مشکلات مالي تيم را ترک کرده‌اند. آنها اين بار هم اجازه رقابت در اروپا را نمي‌يابند.

- يک داور در جريان شير يا خط انداختن ابتداي يکي از مسابقاتي که يک طرفش بارسلونا يا رئال مادريد است اشتباه مي‌کنند. روزنامه‌ها عکسي زوم‌ شده از سکه را چاپ مي‌کنند که مشخص مي‌کند داور در تشخيص روي سکه اشتباه کرده و ناگهان تمام اسپانيا به شدت به طرفداري داوران از دو تيم بزرگ مي‌تازند.

- والنسيا داويد سيلوا و داويد ويا را دوباره مي‌خرد تا به منچسترسيتي و بارسلونا کمک کند بخشي از بدهي‌هاي فلج‌کننده‌شان را بپردازند.

- رئال مادريد در ماه ژانويه مسوت اوزيل، سامي‌خديرا و آنخل دي‌ماريا را مانند هميشه به ختافه قرض مي‌دهد و 200 ميليون يوروي ديگر خرج خريد سه بازيکن کهکشاني ديگر مي‌کند.

- پپ گوارديولا از لوييس انريکه، مربي تيم بارسلونا B دعوت مي‌کند بار ديگر پيراهن بارسا را بپوشد، چرا که آن قدر بازيکنانش کم هستند که حتي نمي‌تواند از بين آنها ترکيبي انتخاب کند.

- کاکا تمام فصل را به دليل مصدوميت از دست مي‌دهد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل