ميلان Ùˆ منچسترسيتي مشتري‌هاي اصلي ابراهيموويچ

 ميلان و منچسترسيتي مشتري‌هاي اصلي ابراهيموويچ




 

 


ميلان و منچسترسيتي مشتري‌هاي اصلي ابراهيموويچ


تاریخ : پنج شنبه ،
4 شهریور 1389

شايعه جدايي زلاتان ابراهيموويچ از جمع آبي و اناري‌ها روز به روز قوت مي‌گيرد.


در حالي که پپ گوآرديولا سرمربي بارسلونا به طور مرتب خبر جدايي مهاجم سوئدي خود را ساخته و پرداخته ذهن رسانه‌ها و خبرنگاران توصيف مي‌کند، مدير برنامه‌هاي اين بازيکن از ميلان، رئال مادريد و منچسترسيتي به عنوان تيم‌هاي علاقه‌مند به وي نام مي‌برد.

حضور داويد ويا، مهاجم ملي‌پوش اسپانيايي در جمع آبي و اناري‌ها شرايط را براي ابراهيموويچ دشوار کرده است. مهاجم سوئدي کاتالان‌ها فصل گذشته با وجود نمايش خوب در ديدارهاي نخست ليگ، در ادامه رفته رفته افت کرد و حتي در اواخر فصل جايش را به پدرو، پديده فصل گذشته بارسلونا داد. اکنون هم به نظر مي‌رسد حضور داويد ويا و درخشش اين بازيکن در جام جهاني بار ديگر زلاتان را در صورت ماندن در نوکمپ نيمکت‌نشين کند.

مينو رايولا مدير برنامه‌هاي ابراهيموويچ در گفت‌وگو با روزنامه ال موندو دپورتيوو عنوان کرد: زلاتان با اف سي بارسلونا قرارداد امضا کرده نه با اف سي گوآرديولا. سرمربي بارسا ابتدا اعلام کرد به او نياز دارد، اما بعد او را روي نيمکت نشاند.

مدير برنامه‌هاي ابراهيموويچ همچنين در گفت‌وگو با روزنامه سوئدي اسکپرسن با اشاره به تيم‌هاي خواهان ايبرا گفت: هيچ يک از حرف و حديث‌ها صحت ندارد و تنها سه باشگاه ميلان، رئال مادريد و منچسترسيتي به طور جدي خواهان به خدمت گرفتن ايبرا شده‌اند. در واقع تنها همين سه باشگاه هم هستند که مي‌توانند از عهده پرداخت مبلغ مورد نظر و امضاي قرارداد با او برآيند.

ميلان به عنوان جدي‌ترين گزينه با ارائه پيشنهاد و همچنين واگذار کردن مارکو بوريلو، خواهان جذب ستاره سوئدي کاتالاني‌هاست اما گفته مي‌شود ساندرو راسل، رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرده که زلاتان را با مبلغي کمتر از 40 ميليون يورو واگذار نخواهد کرد. رايولا هم تاکيد کرد که نه باشگاه و نه ابراهيموويچ با قرارداد قرضي موافق نيستند و تنها در صورت ارائه پيشنهادي براي قرارداد 4 ساله ممکن است زلاتان از بارسا جدا شود.

در گزارشي در روزنامه ال موندو دپورتيوو آمده است، منچسترسيتي هم يکي ديگر از تيم‌هايي است که علاقه زيادي براي به خدمت گرفتن ابراهيموويچ دارد و روبرتو مانچيني هم که پيش از اين در اينتر سرمربي ابراهيموويچ بوده، به اين انتقال روي خوش نشان داده است.

زلاتان ابراهيموويچ تابستان گذشته با 46 ميليون يورو راهي نوکمپ شد. آبي و اناري‌ها در مقابل ساموئل اتوئو را هم به اينتر واگذار کردند.

با توجه به رقابت شديد و سنتي بين تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد، احتمال پيوستن اين مهاجم به جمع کهکشاني‌ها تا حد زيادي بعيد به نظر مي‌رسد. بدين ترتيب ميلان و منچسترسيتي دو گزينه اصلي هستند که مي‌توانند مقصد بعدي مهاجم سوئدي بارسلونا باشند.

آدريانو گالياني، نايب رييس باشگاه ميلان که در اسپانيا به سر مي‌برد، درباره‌ي خريد زلاتان گفت: اگر لازم باشد تا اول سپتامبر هم در بارسلون مي‌مانم تا کارها را پيگيري کنم.

در حالي که پپ گوآرديولا دائما تاکيد مي‌کند، مهاجمش فصل آينده هم با لباس بارسلونا به ميدان خواهد رفت و هر گونه مذاکرات درباره‌ي انتقال او را منتفي مي‌داند، ساندرو راسل نظر ديگري دارد و گفت‌وگو بر سر انتقال اين بازيکن را تاييد مي‌کند.

رييس فعلي باشگاه بارسلونا پيش از اين معاوضه زلاتان و اتوئو را در فصل گذشته از اشتباه‌هاي مدير پيشين اين باشگاه عنوان کرده بود و از هزينه هنگفت اين جابه‌جايي و همچنين از دست دادن ساموئل اتوئو که در سال‌هاي حضورش در جمع آبي و اناري‌ها گل‌هاي فراواني را به ثمر رسانده بود، به شدت انتقاد کرده بود.

ماسيميليانو آلگري سرمربي ميلان اميدوار است اين انتقال صورت گيرد اما با اين وجود اين مساله را چندان ضروري نمي‌داند.

آلگري درباره‌ي انتقال ابراهيموويچ گفت: او يک قهرمان است. فکر نمي‌کنم مربي‌اي در دنيا وجود داشته باشد که نخواهد با او کار کند اما ميلان هم تيم کوچکي نيست و بازيکنان بزرگي دارد. اگر او هم به جمع ما اضافه شود، مسلما خوشحال خواهيم شد، اما بدون او هم تيم قدرتمندي داريم.

رونالدينيو، بهترين بازيکن جهان در دو سال پياپي درباره‌ي حضور ابراهيموويچ در جمع روسونري‌ها گفت: چيز زيادي نمي‌دانم و مطمئن نيستم که او به ميلان بيايد و در کنار من و پاتو بازي کند، اما بازي کردن در کنار يکي از بهترين مهاجمان دنيا ايده جالبي است. اگر او راضي شود به اينجا بيايد همه را خوشحال خواهد کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل