پیغام کریس به راموس: رویاپردازی ممنوع!

پیغام کریس به راموس: رویاپردازی ممنوع!




 

 


پیغام کریس به راموس: رویاپردازی ممنوع!


تاریخ : یکشنبه ،
6 تیر 1389

تعداد قابل توجهی از بازیکنان پرتغال و اسپانیا با هم دوستی نزدیکی دارند اما فعلا موفقیت تیم ملی کشور خود را مهم‌تر از روابط خود با سایر فوتبالیست‌ها می‌دانند.

مصاف اسپانیا و پرتغال علاوه بر آنکه دیداری تماشایی خواهد بود، حاشیه‌های زیادی را نیز به همراه خواهد داشت. رویارویی کریستیانو رونالدو با هم‌تیمی‌هایش در باشگاه مادریدی یکی از نکات قابل توجه این دیدار است.

بازیکنانی که با هم دوست هستند، اکنون باید مقابل هم قراربگیرند. جنگ روانی میان بازیکنان دو تیم شروع شده و کریس رونالدو آغازگر این جنگ است. سرخیو راموس روز جمعه اس‌ام‌اسی را از دوست پرتغالی‌اش دریافت کرد: «برای خودتان رویا پردازی نکنید.» البته ستاره اسپانیایی نیز در پاسخ دادن به هم تیمی‌اش درنگ نکرد و به او اس‌ام‌اس داد: «تو رویاپردازی نکن.»

این در حالی است که راموس دوستی صمیمانه‌ای با کریس رونالدو و په په، بازیکن پرتغالی باشگاه مادریدی دارد ولی در مصاف روز سه شنبه، این دو بازیکن را به عنوان حریفان خود می‌بیند. راموس در این رابطه گفت: «دوست داشتم در مراحل بالاتری با پرتغال روبرو می‌شدیم ولی قرعه‌ها بدین ترتیب بود و نهایت تلاشمان را برای حذف این تیم به کار خواهیم گرفت. از په په و کریس عذرخواهی می‌کنم ولی زمانی که از جام جهانی به خانه بازگردیم، بار دیگر به دوستیمان با آنها ادامه خواهیم داد.»

این طور به نظر می‌رسد که تبادل اس‌ام‌اس میان بازیکنان دو تیم تا ساعاتی پیش از مسابقه ادامه داشته باشد. راموس ادامه داد: «روز سه شنبه ما خواسته‌های جداگانه‌ای خواهیم داشت. آنچه ارزش بیشتری از دوستی‌های ما دارد، سرزمینمان است و خواسته ما موفقیت اسپانیا در جام جهانی است.»

البته پیغامهایی که میان بازیکنان دو تیم رد و بدل می‌شود، با احترام و محافظه کاری کامل است.

سرخیو راموس در بخش پایانی صحبتهایش گفت: «از مرحله یک هشتم پایانی به بعد دیگر کسی در انتظار حریف آسان نیست. پرتغال یکی از صدرنشینان لیست کاندیدهای قهرمانی در این رقابتهاست ولی اگر می‌خواهیم عنوان قهرمانی دنیا را مال خود کنیم باید مقابل برترینها به پیروزی برسیم. پرتغال هم جزو همین برترینهاست. ولی ما با هدفمان سه بازی دیگر فاصله داریم. سه بازی دیگر تا فینال باقی است و اگر به آنجا برسیم، می‌توانیم در مورد قهرمانی در جام جهانی صحبت کنیم. ما آرزو داریم بتوانیم موفقیتی تاریخی را رقم بزنیم ولی تا به امروز نه من و نه هیچ یک از اعضای کاروان ما به دیداری پس از دیدار سه شنبه مقابل پرتغال فکر نکرده است.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل