آقاي خاص پس از تساوي در اولین بازی لیگ اسپانیا

آقاي خاص پس از تساوي در اولین بازی لیگ اسپانیا




 

 


آقاي خاص پس از تساوي در اولین بازی لیگ اسپانیا


تاریخ : دوشنبه ،
8 شهریور 1389

سرمربي رئال مادريد با وجود توقف مقابل مايورکا در نخستين گام از سخت‌کوشي‌ بازيکنانش تشکر کرد.


قوهاي سپيد مادريد در هفته‌ي اول لاليگا مقابل مايورکا قرار گرفتند و با وجود نمايش نسبتا خوب در پايان به تساوي بدون گل رضايت دادند.

ژوزه مورينيو در پايان بازي درباره‌ي عملکرد شاگردانش گفت: از نکات مثبت بازي اين بود که در خط دفاعي هيچ مشکلي نداشتيم و توانستيم بازي را کنترل کنيم. بازي در زمين حريف سخت و دشوار است اما، بازيکنانم توانستند عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارند و در نيمه دوم فرصت‌هاي گل بسياري را روي دروازه حريف ايجاد کنند.

آقاي خاص در ادامه افزود: در اين ديدار به اندازه کافي موقعيت گل داشتيم تا پيروز ميدان شويم، اما بايد کمي حرفه‌اي تر کار کنيم و قدر فرصت‌ها را بدانيم. در نيمه اول چندان خوب نبوديم و به حريف اجازه خودنمايي داديم. با وجود عملکرد خود در اين ديدار نتيجه بدست آمده منفي‌ترين بعد قضيه است.

مورينيو که در همين آغاز فصل دو امتياز از رقيب ديرينه مادريدي‌ها عقب افتاده خاطرنشان کرد: تيم هنوز در حال بازسازي است که تا رسيدن به شرايط آرماني فاصله زيادي دارد. در حال حاضر بايد تلاش کنيم خوب دفاع کنيم تا دروازه‌مان را بسته نگه داريم و در سوي مقابل از اندک موقعيت‌هاي گل استفاده کنیم تا کم کم بتوانيم به پتانسيل واقعي خود دست پيدا کنيم. اين کاري بود که امروز موفق به انجام آن نشديم اما مطمئنم در ادامه شرايط بهتر خواهد شد.

مورينيو درباره‌ي ديدار هفته آينده مقابل اوساسونا گفت: با توجه به اينکه هنوز کاملا آماده نيستيم بايد ساعت‌ها تمرين کنيم، اما هنوز شرايط برايمان فراهم نيست و تنها 4 تن از بازيکنان را اين هفته در اختيار خواهيم داشت و بايد دو روز پس از بازيهاي ملي در هفته دوم با اوساسونا بازي کنيم. بعد از آن هم با فاصله بسيار کمي بايد در ليگ قهرمانان مقابل آژاکس به ميدان برويم. اين کار را قدري براي‌مان دشوار مي‌کند.

سرمربي پرتغالي رئال مادريد درباره عملکرد نتيجه‌گرايانه کهکشاني‌ها گفت: در حال حاضر مي‌خواهم تيم خوب دفاع کند و يک گل بزند. هدف اصلي ما کسب سه امتياز بازي است و تفاضل گل براي ما اهميتي ندارد. امشب هم با وجود اينکه نتوانستيم موقعيت‌هايمان را به گل تبديل کنيم از هيچ کدام از بازيکناني که فرصت‌ها را از دست دادند انتقاد نمي‌کنم. ما همه با هم مي‌بريم، همه با هم مساوي مي‌کنيم و همه با هم مي‌بازيم.

آقاي خاص در پايان تيمش را شايسته پيروزي دانست و گفت: تيم‌ها آخر هر هفته بايد به ميدان بروند امسال بايد دو بار با بارسلونا بازي کنيم البته شايد در ديگر رقابت‌ها هم با اين تيم روبرو شويم، اما من قصد ندارم در طول فصل مدام به بارسلونا فکر کنم. فقط پيش از دو ديدار مستقيم با بارسلونا بازي آنها را بررسي خواهيم کرد. آنها بازي اول‌شان را با پيروزي پشت سر گذاشتند و من به آنها تبريک مي‌گويم، اما باز هم تاکيد مي‌کنم که فقط روي کار خودمان تمرکز دارم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل