ويا: بازی کردن در کنار مسی افتخار بزرگي است

 ويا: بازی کردن در کنار مسی افتخار بزرگي است




 

 


ويا: بازی کردن در کنار مسی افتخار بزرگي است


تاریخ : دوشنبه ،
8 شهریور 1389

ال گواخه اولين ديدار خود با پيراهن بارسا در رقابتهاي لاليگا را با گلزني جشن گرفت.


داوید ویا، مهاجم باشگاه بارسلونا، در صحبتهایی اعلام کرد که این افتخار بزرگی است که در کنار مسی و در خط حمله تیم کاتالان به میدان می رود.

بارسا در اولین دیدار خود دررقابتهای فصل جدید لالیگا با نتیجه 0-3 مقابل راسینگ سانتاندر به برتری دست یافت.

ستاره سابق والنسیا، سومین گل تیم کاتالان را وارد دروازه تیم میزبان نمود و مسی و اینیستا گلهای اول و دوم بارسا را به ثمر رساندند.

ویا در صحبتهایی در پایان این دیدار اعلام کرد که بازی کردن در کنار مسی کار آسانی است. او در این باره گفت:« این افتخار بزرگی است که در این تیم و در کنار بازیکنی مثل مسی که عنوان بهترین بازیکن دنیا را یدک می کشد، به بازی بپردازی. هر بازیکنی که با مسی منطبق نباشد، شایستگی بازی در این تیم را ندارد.»

ویا در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که به نظر او بارسا قدرت کافی برای کنار آمدن با جدایی زلاتان از رختکن این تیم را دارد و گفت:« من ترکیب تیم را مشخص نمی کنم ولی ما در دیدار یکشنبه و در دیدار سوپرکاپ ثابت کردیم که می توانیم با تیم کنونی مان نمایش خوبی را به اجرا بگذاریم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل