رضايت بنیتس از نخستين پيروزي در سري A

 رضايت بنیتس از نخستين پيروزي در سري A




 

 


رضايت بنیتس از نخستين پيروزي در سري A


تاریخ : یکشنبه ،
21 شهریور 1389

سرمربي تيم فوتبال اينتر پس از به دست آوردن نخستين سه امتياز تيمش در سري A از عملکرد بازيکنان بخصوص در نيمه‌ي دوم ابراز رضايت کرد.


تيم اينتر در دومين هفته از رقابت‌هاي سري A سرانجام طعم پيروزي را چشيد و با نتيجه 2 بر يک اودينزه را از پيش رو برداشت.

رافائل بنيتس درباره‌ي عملکرد شاگردانش در اين ديدار گفت: بازي را بسيار خوب ‌آغاز کرديم اما در ادامه تمرکزمان را از دست داديم و کنترل بازي از اختيار ما خارج شد. تيم حريف هم از اين موقعيت بخوبي استفاده کرد و با ضدحمله چندين فرصت گل بر روي دروازه ما ايجاد کرد و به گل هم رسيد.


سرمربي پيشين تيم ليورپول که تابستان امسال هدايت نراتزوري را بر عهده گرفت، در ادامه افزود: البته ما هم فرصت‌هاي خوبي داشتيم و مي توانستيم گل سوم را هم بزنيم اما متاسفانه موفق نشديم.


ساموئل اتوئو با گلي که وارد دروازه اودينزه کرد، سومين گلش را براي اينتر در فصل جديد به ثمر رساند. مهاجم کامروني اينتر در ديدار سوپرجام ايتاليا مقابل رم هم دو بار در گلزني موفق نشان داده بود. با اين وجود ديگو ميليتو هنوز در اين فصل پايش به گلزني باز نشده است. مهاجم آرژانتيني اينتر فصل گذشته ستاره راه راه پوشان بود و با دو گلي که در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا مقابل بايرن مونيخ به ثمر رساند، زمينه ساز قهرماني اينتر در اين رقابت‌ها شد.


بنيتس درباره‌ي وضعيت مهاجمان تيمش گفت: از شما سوال مي کنم، آيا با وجود اتوئو و ميليتو به مهاجم ديگري نياز داريم؟ به نظر من مي توانيم با اين دو مهاجم انديشه‌هاي هجومي‌مان را در زمين پياده کنيم. حتي اگر در برخي بازي‌ها همانند امشب در ميانه‌ي ميدان به مشکل بربخوريم، باز هم مي‌توانيم از کناره‌ها حرکت کنيم و دفاع حريف را غافلگير کنيم، چرا که تيم‌هاي مقابل ما مي دانند که اسنايدر هماهنگي خوبي با ميليتو دارد و به همين دليل به او اجازه‌ي خودنمايي در ميانه‌ي ميدان را نمي دهند.


سرمربي اسپانيايي اينتر با تمجيد از تلاش بازيکنانش در 45 دقيقه‌ي گفت: نيمه‌ي دوم کار را بسيار خوب آغاز کرديم. البته شرايط در آغاز نيمه‌ي نخست هم به همين ترتيب بود و گمان مي‌کرديم که بازي آساني پيش رو خواهيم داشت، اما پس از دريافت گل همه چيز وارونه شد.


بنيتس در پايان با انتقاد از عملکرد داور گفت: در صحنه‌ي مشکوکي که در محوطه جريمه بر روي اتوئو رخ داد، داور مي توانست پنالتي اعلام کند و يا حداقل اينکه ديگر به دليل تمارض به او کارت زرد ندهد. به هر حال چيزي که بيش از هر مساله ديگري اهميت داشت پيروزي و به دست آوردن هر سه امتياز بود. از حمايت هواداران تشکر مي کنم، آن‌ها بخوبي درک مي‌کنند که نتيجه گرفتن در هفته‌هاي اول تا چه اندازه سخت و دشوار است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل