Ùˆ باز هم مارادونا گفت:

 و باز هم مارادونا گفت:




 

 


و باز هم مارادونا گفت:


تاریخ : دوشنبه ،
7 تیر 1389

ديه گو مارادونا با ابراز خوشحالي از پيروزي مقابل مکزيک تيمش را شايسته صعود به مرحله بعد و حضور در مراحل بالاتر دانست.


در چهارمین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای حنوبی تیم آرژانتین به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت و با شکست مکزیک حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی شد.

دیگو مارادونا در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این که به حقمان رسیدیم خیلی خوشحالم. فکر می کنم هیچ تیم دیگری به اندازه آرژانتین لیاقت قهرمانی ندارد. یک بار دیگر نشان دادیم تا چه اندازه از حریفان بهتر هستیم. برای مکزیکی ها متاسفم آنها لیاقت حضور در جمع هشت تیم پایانی را داشتند اما بدشانس بودند که در این مرحله با ما روبرو شدند.

سرمربی آرژانتین درباره شرایط بازی گفت: بازی خوبی بود البته اتفاق های عجیبی هم در آن رخ داد. دو تیم از هم شناخت خوبی داشتند. می دانستیم که باید از چه قسمتی به حریف ضربه بزنیم و همین کار را هم کردیم. فکر می کنم تیم ما در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بود و مکزیک نتوانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند.

مارادونا با تقدیر از تلاش و جنگندگی بازیکنانش گفت: به تمام بازیکنان تبریک می گویم. آن ها شجاعانه در زمین جنگیدند و جا برای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشتند. با وجود این که حریف قدرتمندی پیش رو داشتیم اما به راحتی می توانستیم توپ را در زمین به گردش درآوریم و از فوتبال لذت ببریم این یکی از مهم ترین تغییرات در تیم نسبت به چندماه گذشته است.

آرژانتین با پیروزی مقال مکزیک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله 12 تیرماه در کیپ تاون به مصاف آلمان می رود.

دیدار آلمان و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی یادآور دیدار این دو تیم در همین مرحله از رقابت های جام جهانی 2006 آلمان است. ژرمن ها امیدوارند بار دیگر خاطره خوش 4 سال گذشته را تکرار کنند و از سوی مقابل آرژانتینی ها در اندیشه انتقام از این حریف دیرینه هستند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل