مقايسه مسي Ùˆ روني؟!!

 مقايسه مسي و روني؟!!




 

 


مقايسه مسي و روني؟!!


تاریخ : دوشنبه ،
7 تیر 1389

ديه گو ميليتو مهاجم تيم ملي آرژانتين درصحبتهايي اعلام کرده که مقايسه ميان ليونل مسي و وين روني، ستاره تيم ملي انگليس او را به خنده وا مي دارد و معتقد است که هيچ شکي نيست که چه کسي بهترين بازيکن دنياست


میلیتو در صحبتهایی اعلام کرد که هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال قابل مقایسه با مسی نیست و اعلام کرد که رونی که در جمع 20 بازیکن برتر دنیاست، حتی در نزدیکی های مسی نیز قرار ندارد.

میلیتو در صحبتهایی که در روزنامه اسپورت منتشر شد، گفت:« وقتی شنیدیم که انگلیسی ها یا هر کس دیگری در دنیای فوتبال سعی در مقایسه رونی با مسی دارند، واقعا خندیدیم. رونی بازیکن بسیار خوبی است و هیچ شکی در این نیست ولی او را همسطح مسی قرار دادن، اشتباه بزرگی است. اصلا این مسئله جای بحثی ندارد.»

ال پرینسیپه ادامه داد:« وقتی مسی از فوتبال کناره گیری کند، او برترین بازیکن تاریخ دنیا خواهد شد. پس چطور می توانید او را با کسی مقایسه کنید که هنوز تاکنون عنوان برترین بازیکن دنیا را هم از آن خود نکرده است.»

میلیتو معتقد است که حتی کریس رونالدو و کاکا نیز در حد و اندازه های مسی نیستند ولی آنها را در جایگاه نزدیکتری نسبت به ستاره آرژانتینی می بیند. او ادامه داد:« آنها را هم نمی شود با مسی مقایسه کرد ولی رونی که اصلا. رونی در جمع 20 بازیکن برتر دنیاست ولی این اصلا او را مسی نمی کند و حتی او را به مسی نزدیک هم نمی کند.مسی در هر دیدار توسط 5 یا 6 بازیکن محاصره می شود. اتفاقی که هرگز برای رونی نمی افتد.. هر اتفاقی که بیفتد، مسی در حال حاضر هم یک اسطوره است.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل