آنجلوتي:آنلكا كليد موفقيت ما بود

 آنجلوتي:آنلكا كليد موفقيت ما بود




 

 


آنجلوتي:آنلكا كليد موفقيت ما بود


تاریخ : پنج شنبه ،
25 شهریور 1389

سرمربي چلسي پس از پيروزي پرگل در نخستين ديدار تيمش در ليگ قهرمانان اروپا، آنلکا را مهمترين عامل موفقيت تيمش دانست.


تيم فوتبال چلسي در مصافي نه چندان دشوار با ژيليناي اسلوواکي، با نتيجه 4 بر يک به پيروزي رسيد، نيکولاس آنلکا در اين ديدار دو بار براي تيمش گلزني کرد و پايه گذار گل نخست تيمش بود که توسط ميشل اسين به ثمر رسيد.

کارلو آنجلوتي در پايان اين ديدار با تقدير از عملکرد مهاجم تيمش عنوان کرد: آنلکا کليد موفقيت ما در اين ديدار بود، او بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشت. دو گل زد، فصاسازي کرد و گل اول را براي اسين ساخت. او بازيکني است که مي تواند در هر پستي در زمين حريف بازي کند. گاهي اوقات از او به عنوان مهاجم نوک استفاده مي کنم و در برخي بازي‌ها هم او را کمي عقب تر مي کشم و او همه جا خوب بازي مي کند. او امروز کمي عقب تر بود و باز هم نمايش فوق العاده‌اي داشت.

سرمربي آبي‌هاي لندن با ابراز خوشحالي از نتيجه به دست آمده گفت: در نيمه اول کار را بسيار خوب آغاز کرديم و فوتبال زيبايي را به نمايش گذاشتيم اما در نيمه دوم ژيلينا فشار بيشتري بر روي دروازه ما آورد اما در پايان نسبت به دفعه پيش که با اين تيم بازي کرديم نتيجه بهتري به دست آورديم. اگرچه در همين بازي هم حريف در دقايقي از بازي خوب و بابرنامه نشان داد و مدافعان ما خوب کار نکردند. گلي هم که دريافت کرديم نتيجه همين آشفتگي در خط دفاع بود.

آنجلوتي درباره گلي که وارد دروازه تيمش شد، اظهار کرد: مي توانستيم در صحنه‌اي که گل خورديم، بهتر عمل کنيم. چک مي توانست واکنش بهتري انجام دهد، البته در اين ديدار حريف چندين بار از کناره‌ها به دروازه ما نزديک شد و سانترهاي زيادي انجام داد، بايد سعي کنيم در ديدارهاي آينده فشار بيشتري از جناحين بياوريم.

سرمربي پيشين تيم ميلان از نحوه عملکرد بازيکنانش در ديدار چهارشنبه شب ابراز رضايت کرد و گفت: در مجموع 90 دقيقه خوب بوديم وبازي راضي کننده‌اي مقابل حريف انجام داديم، من خودم بازيکن بوده‌ام و مي‌دانم برخي مواقع شرايط به گونه‌اي پيش مي رود که تيمي که عقب افتاده است، براي جبران گل خوده به آب و آتش مي زند و بازي در اين شرايط واقعا سخت و دشوار است.

دانيل استاريج در اين ديدار بخوبي پاسخ اعتماد آنجلوتي را داد و يکي از چهار گل چلسي را به ثمر رساند.

آنجلوتي درباره عملکرد استاريج گفت: از اينکه توانست خودش را نشان دهد و گل بزند بسيار خوشحالم. البته او هنوز بايد چيزهاي زيادي ياد بگيرد، من از او پشت مهاجمان اصلي استفاده کردم، اما او بخوبي نفوذ کرد و توانست خودش را در موقعيت گلزني قرار دهد.

پس از اينکه اختلاف به عدد 4 رسيد، نوبت ميدان دادن به جوانان بود، آنجلوتي در اين ديدار "جوش مکياچران" 17 ساله را به ميدان فرستاد تا اولين بازي‌اش را با پيراهن چلسي انجام دهد. "گائول کاکوتا" و "پاتريک فان آنهولت" ديگر بازيکنان تعويضي آبي‌هاي لندن بودند.

آنجلوتي درباره حضور بازيکنان جوان وناشناخته در ترکيب تيمش گفت: دوست دارم وقتي که شرايط فراهم مي‌شود به بازيکنان جوان تيم اين فرصت را بدهم که تجربه کسب کنند. "مکياچران" بازيکن بسيار بااستعدادي است که سن و سال کمي هم دارد.

آنجلوتي که فصل گذشته با شکست مقابل همتاي پرتغالي‌اش در اينتر، از ليگ قهرمانان اروپا کنار رفته بود، در پايان در خصوص عملکرد يوسي بنايون اظهار کرد: يوسي در اين ديدار خوب بازي کرد. جايگيري او در زمين عالي بود. از او در پستي استفاده کرده بودم که بتواند به مهاجمان اضافه شود، او هم به خوبي اين موقعيت را درک کرد و کارش را به خوبي انجام داد، بنايون يکي از بازيکنان کليدي ما است.

تيم چلسي در پايان روز نخست رقابت‌هاي گروه F، با اين پيروزي پرگل در مکان نخست گروه قرار گرفت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل