آنجلوتی : از شکست تیمم ناراحت شدم

آنجلوتی : از شکست تیمم ناراحت شدم




 

 


آنجلوتی : از شکست تیمم ناراحت شدم


تاریخ : جمعه ،
2 مهر 1389


سرمربي چلسي پس از شکست خانگي مقابل نيوکاسل گفت که جام اتحاديه اولويت چلسي نبوده است.


آنجلوتی تیمی تضعیف‌شده از چلسی را به میدان فرستاده بود و از سه بازیکن جوان و آینده‌دار استفاده کرده و چهار نوجوان را هم روی نیمکت نشانده بود. جان تری، کاپیتان تیم هم بین دو نیمه تعویض شد تا برای دیدار شنبه مقابل منچسترسیتی آماده باشد.

سرمربی چلسی پس از شکست چهار بر سه تیمش گفت: «این جام اولویت ما نبود. می‌خواستم ببریم اما خیلی هم ناراحت نیستم. از نتیجه خوشحال نیستم، اما از عملکرد تیم چرا. آنها عالی بودند. وقتی سه بر یک عقب افتادیم و 10 نفره مقابل 11 نفر آنها بازی کردیم روحیه والا و شخصیت خوب خود را نشان دادیم. این برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.»

پاتریک فان‌آنهولت 20 ساله که گل اول را زد و گلی دیگر ساخت، جفری بروما 18 ساله و گائل کاکوتا 19 ساله همه برای چلسی به میدان رفتند و جاش مک‌ایکران 17 ساله هم پس از آمدن به جای سالومون کالو در دقیقه 54 نمایش درخشانی داشت.

آنجلوتی می‌گوید: «می‌توانید با این بازیکنان روی آینده حساب کنید. آنها با شخصیت والایی بازی کردند و درخشان بودند. این رقابت آنها بود. آنها تجربه فوق‌العاده‌ای کسب کردند.بازی در انتها دشوار شد، اما از عملکرد بازیکنان خوشحالیم. این بازی خیلی خوبی بود و توانستیم به بازی برگردیم.»

او همچنین گفت که کالو که به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا با برانکارد به بیرون میدان منتقل شد، و یوسی بنایون که به دلیل مصدومیت ساق پا لنگ‌لنگان میدان را ترک کرد، چند بازی را از دست خواهند داد، از جمله دیدار دشوار در خانه منچسترسیتی را.کاکوتا هم به دلیل درد از ناحیه کمر در بین دو نیمه تعویض شد.

آنجلوتی درباره مصدومیت کالو گفت: «باید صبح اوضاع او را بررسی کنیم. او تکل قدرتمندی روی توپ زد و این مصدومیت‌ها امکان‌پذیر است. او خوش‌اقبال نبود، اما از این اتفاقات روی می‌دهد. داور هم خوب بود و منصفانه قضاوت کرد.»

او همچنین گفت که تری کاپیتان تیم مقابل سیتی خواهد بود: «برنامه این بود که 45 دقیقه بازی کند و او هم بدون مشکلی بازی کرد. پس مقابل منچسترسیتی به میدان می‌رود.»

آنجلوتی همچنین از مک‌ایکران ستایشی ویژه داشت: «او با شخصیت خوبی بازی کرد و مهارت‌هایی فوق‌العاده نشان داد. او بسیار جوان است و قابلیت‌هایی رویایی در خط میانی دارد.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل