با Ú¯Ù„ لمپارد سرنوشت جام عوض می‌شد

با گل لمپارد سرنوشت جام عوض می‌شد




 

 


با گل لمپارد سرنوشت جام عوض می‌شد


تاریخ : دوشنبه ،
7 تیر 1389

فردیناند به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم ملی انگلیس نبود اما با تمام وجود از هم‌تیمی‌هایش دفاع می‌کند.

ریو فردیناند که به خاطرمصدومیت غیرمنتظره بازیهای جام جهانی را از دست داد معتقد است عدم پذیرش گل فرانک لمپارد دلیل اصلی باخت تیم ملی انگلستان مقابل آلمان بود.

ریو گفت: «اگر گل لمپارد پذیرفته شده بود بازی 2-2 مساوی می‌شد و بازی کاملا برمی‌گشت. من این بازی را دریک کافه در کنار دوستانم تماشا می‌کردم و همه حاضران از این قضیه شوکه شده بودند. من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم اما به عنون یک طرفدار می‌دانم که پذیرش چنین چیزی بسیار مشکل است. همه سوال می‌کردند که داور چطور چنین چیزی را ندیده است چون توپ در یک ضد حمله سریع وارد دروازه نشد بلکه در حین بازی بود و داور به سادگی می‌توانست ورود توپ به دروازه را تشخیص دهد.

من همیشه از اینکه دربازی فوتبال شاهد حداقل استفاده از تکنولوژی باشیم دفاع کرده‌ام اما اگراین گل تایید می‌شد سرنوشت جام تغییر می‌کرد. در اکثر ورزشهای پرطرفدار و مسابقات مهم از تصاویر ویدئویی استفاده می‌شود و به نظرم این موضوع در فوتبال هم دیر یا زود کاربرد خواهد داشت.

با وجود اشاره به اشتباه داور، ریوفردیناند می‌پذیرد که تیم ملی انگلستان دچارمشکلات متعددی در خطوط مختلف بود و می‌گوید: «تصور می‌کنم با توجه به بازیکنانی که در زمین داشتیم تیم باید به مراتب بهتر کار می‌کرد و اولین گلی که تیم دریافت کرد با هر معیاری فاجعه‌آمیز بود. یک توپ مستقیم از دروازه حریف شلیک شده و در عرض 2 ثانیه به محوطه ما رسیده و گل شده است. در ادامه هم آلمانها از ما به مراتب بهتر بودند و فرصتهای بهتری داشتند. آنها حفظ توپ بهتری داشتند و انتقال توپ به مراتب سریعتر و دقیقتر بود و چهار گل به ثمر رساندند. درچنین شرایطی نباید همه چیز را به گردن دفاع تیم انداخت چون آنها با این شرایط امکان بازی خوبی نداشتند و برخلاف گفته برخی که مدعی کمبود انگیزه بین بازیکنان بودند باید بگویم وقتی که پیراهن تیم ملی انگلستان بر تن بازیکنی باشد او موظف به ارائه بهترین بازی‌اش است.»

اما ریو فردیناند از نارضایتی تماشاگران و مردم دفاع کرد و گفت: «مردم پول خرج می‌کنند و سفر می‌کنند تا شاهد بازی خوبی از تیم باشند. وقتی شما به نامها در تیم ما نگاه می‌کنید اگر بجز مراحل بالای جام جهانی باشید باید تیم را ناموفق بدانید ولی حالا تیم در اولین مرحله حذفی با شکست بزرگی کنار رفته است و این همه را ناامید کرده است. ما با امید 100% به قهرمانی در این جام به آفریقای جنوبی رفتیم بنابراین حذف از بازیها بدون توجه به این موضوع که حریف چه کسی بوده قابل هضم نیست و توجه به یارانی که ما در ترکیب داریم نشان می‌دهد که این نارضایتی تا چه حد بالاست.»

ریو فردیناند برخلاف شایعات روزهای اخیر رونی را بازیکنی کاملا آماده دانست و گفت: «او یکی از بزرگترین مهاجمان دنیاست وهیچ چیز بدتر از این نیست که بازیکنی دراین سطح به جام جهانی برود و نتواند به دنیا خودش را معرفی کند. او آماده است که در تورنمنت بعدی شخصیت خودش را در زمین نشان دهد و به همه خودش را اثبات کند.»

فردیناند در نهایت از فابیو کاپلو حمایت کرد و گفت: «او فردی است که ما را بدل به تیمی موفق کرد و سابقه او در مربی‌گری کاملا روشن است. ما به این مربی احترام می‌گذاریم. اوحرفه‌ای‌گری را در تمامی جزییات کارش رعایت می‌کند و با اینکه حذف در این مرحله از بازیها تلخ بود اما ما باید به فکر جام 2014 باشیم. من امیدوارم که مربی تیم هم چنین نظری داشته باشد.»

ریو فردیناند امیدواراست بازیکنان بزرگی چون فرانک لمپارد، جان تری و استیون جرارد برای جام 2014 همچنان از ستونهای تیم باشند و خداحافظی آنها از تیم ملی را پس از بازیهای اخیر بعید دانست.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل