استعمال سیگار فوتبالیستها

استعمال سیگار فوتبالیستها




 

 


استعمال سیگار فوتبالیستها


تاریخ : شنبه ،
3 مهر 1389

"بي بي سي" در مقاله اي تحت عنوان "ورزشکاران به دليل عادت به سيگار پرخاشگري مي کنند"، رفتارهاي نابهنجار وين روني را ناشي از استعمال سيگار دانسته است.


"جین الیوت" خبرنگار بخش سلامت سایت بی بی سی نوشت که وین رونی چندین بار حدفاصل بین جام جهانی 2010 تا آغاز رقابت های لیگ برتر در حالی که سیگار استعمال می کرده به تصویر کشیده شده است که این موضوع عصبایت این بازیکن را در پی داشته است.

در این مقاله آمده است انتظار می رود که یک بازیکن طراز اول همواره با بدن خودش محترمانه رفتار کند حتی موقعی که در تعطیلات به سر می برد. رونی در این خصوص تنها نیست. ورزشکاران دیگری نظیر زین الدین زیدان و مایکل جوردن هم بوده اند که در حال سیگار کشیدن از آنها تصویر گرفته شده است.

در بخشی از این مقاله پژوهشی آمده است: در حدود 6 درصد از دانش آموزان11 تا 15 سال تایید کرده اند که دائما سیگار می کشند و تحقیقات نشان می دهد کسانی که زیر 16 سال اقدام به سیگار کشیدن کرده اند برای ترک آن کار دشواری دارند.

آماندا آموس می گوید افراد شهیر نقش مهمی در رویکرد جامعه به سیگار دارند. وی گفت: چندین مطالعه نشان داده که نمایش سیگار در فیلم ها خطر رویکرد قشر جوان به سیگار را افزایش می دهد. تصاویر قهرمانان در حالی که در مجلات، سینما ، تلویزیون و اینترنت در حال سیگار کشیدن هستند، بر روی بینندگان تاثیر می گذارد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل