افشاگری مورینیو

افشاگری مورینیو




 

 


افشاگری مورینیو


تاریخ : شنبه ،
3 مهر 1389

سرمربي تيم رئال مادريد اسپانيا در مورد حرفي که در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در گوش پپ گوارديولا زد در برنامه رابينسون‌ريپورت در شبکه تلويزيوني +canal افشاگري کرد.


خوزه مورينيو، سرمربي تيم رئال مادريد اسپانيا، در مورد حرفي که در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در گوش پپ گوارديولا زد در برنامه رابينسون‌ريپورت در شبکه تلويزيوني + canal افشاگري کرد.
به گزارش ايلنا و به نقل از روزنامه اسپورت، خوزه مورينيو در مصاحبه‌ با شبکه تلويزيوني +canal ابتدا از تجاربش در تيم‌هاي پرتغالي، چلسي ، اينتر و رئال مادريد سخن گفت.
برنامه در حال گذراندن روند دوستانه خود بود تا جايي که مورينيو ناگهان گفت: « اين مصاحبه، مصاحبه مهمي است، چراکه مصاحبه با من است نه با يکي از بازيکنان بارسلونا».
در ادامه برنامه مورينيو به سخنان درگوشي ‌اش با گوارديولا در نيمه دوم بازي اينتر - بارسا در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت: « وقتي بازي مساوي دنبال مي‌شد، زماني که تياگو موتا از زمين اخراج شد، او بلافاصله بازيکنش را از روي نيمکت براي تعويض بلند کرد و به نظر مي‌رسيد که خيلي تشنه گل است و مي‌خواهد از اين موقعيت به نظر خودش عالي استفاده کند. من در گوش او گفتم تو فکر مي‌کني خيلي کار آساني است؟ ولي بازي هنوز تمام نشده».اشاره مورينيو به لحظه‌اي است که در بازي نيمه نهيي ليگ قهرمانان و در کنار زمين به گوارديولا نزديک شد و جمله‌اي را با حالت کنايه‌آميز در گوش او زمزمه کرد.
مورينيو التبه در ادامه اين گفتگو تاکيد کرد بعداً از کرده خود پشيمان شد: « وقتي من فيلم بازي و تصوير خودم را ديدم، از کاري که کردم پشيمان شدم، بهتر بود بعد از پيروزي فقط تماشاگران بارسا را به سکوت دعوت مي‌کردم.»
سرمربي پرتغالي رئال در پايان اين گفتگو کمي هم از زندگي شخصي‌اش حرف زد:«همسر من عاشق زندگي با من و اخلاقيات خاص من است، اما او هم از قضاوت مردم در مورد من راضي نيست. او با اين وضع خيلي از زندگي خود راضي نيست و دوست ندارد که بعدها به فرزندمان بگويند که پدرت آدم منفوري بود».


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل