بارسا از رئال جلو افتاد

بارسا از رئال جلو افتاد




 

 


بارسا از رئال جلو افتاد


تاریخ : یکشنبه ،
4 مهر 1389


شاگردان پپ گوارديولا توانستند تا پس از برتري مقابل اتلتيک بيلبائو و سه امتياز ديدار شنبه شبشان ، خود را به رده دوم جدول برسانند.


بارسلونا از تساوي رئال بهره گرفت و با برد 3 بر يک در خانه آتلتيک بيلبائو بالاتر از رقيب سنتي اش در جدول ايستاد. گل هاي کيتا (57)، ژاوي (74) و سرخيو بوسکتس (90) امتيازهاي آبي - اناري ها را به 12 رساندند تا پپ گوآرديولا تيمش را با يک امتياز اختلاف بالاتر از قوهاي سپيد مادريدي ببيند. اين ديدار 2 اخراجي داشت. آموربيتا در نيمه نخست براي ميزبان و داويد ويا براي مهمان در دقيقه هاي پاياني بازي با کارت قرمز داور رو به رو و از ميدان مسابقه اخراج شدند.

همچنمین کهکشانی ها دیدار هفته پنجم خود در رقابتهای لالیگا را با تساوی ناامید کننده بدون گل مقابل لوانته به پایان بردند.

شاگردان مورینیو در ورزشگاه سیوتات د والنسیا دو امتیاز ارزشمند را از دست دادند و نتوانستند توپی را وارد دروازه لوانته نمایند تا بدین ترتیب صدرنشینی جدول را از دست بدهند.

مادریدی ها در حال حاضر با به ثمر رساندن شش گل در پنج بازی، عملکرد چندانی خوبی در گلزنی نداشته اند و این نکته ای است که تا حدودی نگران کننده به نظر می رسد.

در سومین دیدار دیشب والنسيا از لغزش رئال مادريد بهره برد و با پيروزي 2 بر صفر در خانه اسپورتينگ خيخون جاي کهکشاني ها را در صدر جدول از آن خود کرد.

والنسيا در خانه خيخون با گل هاي زودهنگام توپال (7) و سولدادو (10) دو بر صفر برنده از ميدان خارج شد تا به دنبال توقف بدون گل رئال مادريد در خانه لوانته با 13 امتياز به صدر جدول لاليگا کوچ کند.

بدین ترتیب و با برگزاری سه دیدار از دیدارهای هفته پنجم رقابتهای لالیگا، والنسیا با 13 امتیاز صدر نشین است. بارسلونا با 12 امتیاز در رده دوم قراردارد و رئال مادرید با 11 امتیاز در رده سوم است.البته تیمهای ویارئال، سویا و اتلتیکو هم که هنوز دیدار هفته پنجم خود را برگزار نکرده اند، در کمین برای رسیدن به پله های بالاتر جدول هستند.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل