ملي پوش اسبق ايتاليا از سرمربي جديد اين تيم حمايت كرد

 ملي پوش اسبق ايتاليا از سرمربي جديد اين تيم حمايت كرد




 

 


ملي پوش اسبق ايتاليا از سرمربي جديد اين تيم حمايت كرد


تاریخ : دوشنبه ،
7 تیر 1389

جيان فرانکو زولا ملي پوش اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا، از چزاره پرداندلي سرمربي جديد اين تيم حمايت کرد.


به نقل از پايگاه اطلاع رساني فيفا، زولا بر اين باور است که مربي ‪ ۵۲‬ساله جديد تيم ملي کشورش که سابقا نيز مدير تيم باشگاهي فيورنتينا هم بوده است، مي‌تواند روح تازه‌اي به کالبد فوتبال ايتاليا بدمد.

وي در همين خصوص تصريح کرد: من بدون شک او را باور دارم، چرا که او يک مدير جوان با تفکر و انرژي است و به نظر من اين يک انتخاب خوب و کامل بوده است.

زولا در ادامه افزود: به نظر من پراندلي مي‌تواند در تيم ملي فوتبال جوانگرايي کند و اين يک کار خوب و ارزشمند خواهد بود که ما به آن احتياج داريم.

ملي پوش اسبق ايتاليا با اشاره به قهرماني تيم ملي کشورش در جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان اعلام کرد که حتي در آن زمان هم تيم ملي با مشکلاتي مواجه بود.

وي همچنين تصريح کرد: ما مي‌دانيم که امسال تيم خوبي را روانه مسابقات نکرديم ولي با اين حال هيچ کس هم انتظار چنين نتايجي را نداشت.

به عقيده زولا قهرماني ايتاليا در جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬ميلادي باعث شد تا بر مشکلات موجود در اين تيم سرپوش گذاشته شود اما، اکنون همه مي‌دانند که کار سختي در پيش است.

وي همچنين تاکيد کرد از آنجاييکه مردم ايتاليا در شرايط سخت به کمک يکديگر مي‌روند تا مشکلات را حل و فصل کنند، اکنون نيز زمان آن رسيده است تا همه با هم در کنار هم تلاش کنيم تا مشکلات را رفع کرده و به فکر بهبود و ارتقاي وضعيت موجود باشيم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل