ویارئال به رتبه دومی لالیگا رسید

ویارئال به رتبه دومی لالیگا رسید




 

 


ویارئال به رتبه دومی لالیگا رسید


تاریخ : سه شنبه ،
6 مهر 1389

تيم فوتبال ويارئال با پيروزي در هفته‌ي پنجم لاليگا بالاتر از بارسلونا و رئال مادريد در مکان دوم جدول ايستاد.


در تنها ديدار باقي مانده از هفته‌ي پنجم لاليگا، ويارئال در خانه مالاگا مهمان اين تيم بود و در پايان با نتيجه‌ي نزديک 3 بر 2 حريفش را از پيش رو برداشت و به رده‌ي دوم جدول رده بندي لاليگا راه يافت.

هر 5 گل اين ديدار که به قضاوت فرناندو تکسيرا، داور سرشناس اسپانيايي برگزار شد، در نيمه نخست به ثمر رسيد.

مالاگا بازي را طوفاني آغاز کرد و در دقيقه 4 توسط "اليسئو" دروازه‌ي زيردريايي‌هاي زرد را باز کرد. "سانتي کازورلا" که سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي را هم دارد در دقيقه 21 بازي، کار را به تساوي کشاند و "جوزپه روسي" سه دقيقه بعد برتري را به اردوي ويارئال آورد.

شادي تيم مهمان دوامي نيافت و "راندون" در دقيقه 29 بازي را به تساوي کشاند، اما در ادامه کازورلا باز هم در دقيقه 33 براي تيمش گلزني کرد و ويارئال نيمه نخست را با برتري 3 بر 2 راهي رختکن شد.

تلاش مالاگا براي فرار از شکست خانگي در نيمه‌ي دوم بي نتيجه ماند و ويارئال با حفظ اين پيروزي ارزشمند 12 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا در مکان دوم جدول ايستاد. مالاگا هم با 6 امتياز ديدارهاي قبلي در مکان دوازدهم باقي ماند. ويارئال هفته آينده در خانه مقابل راسينگ سانتاندر به ميدان خواهد رفت. مالاگا هم در زمين آلمريا به ميدان مي‌رود.
در جدول رده بندي لاليگاي اسپانيا، والنسيا با 13 امتياز در صدر ايستاده است، ويارئال و بارسلونا با 12 امتياز و به دليل تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند و رئال مادريد با 11 امتياز در تعقيب سه تيم بالاي جدول است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل