3 امتیاز با ارزش برای آث میلان

3 امتیاز با ارزش برای آث میلان




 

 


3 امتیاز با ارزش برای آث میلان


تاریخ : یکشنبه ،
11 مهر 1389

روسونري توانست در ديدار هفته ششم خود در رقابتهاي سري آ، به سه امتياز پرارزش دست بيابد.


کسب سه امیاز دیدار شنبه کافی بود تا روسونری دست کم برای یک روز بتواند حضور در صدر جدول رقابتهای سری آ را تجربه کند.

هفته ششم رقابتهای سری آ، شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد. در اولین بازی این اودینزه بود که توانست با گل دقیقه نود بناتیا، مقابل میهمانش چزنا به برتری دست یافته و سه امتیاز این بازی را مال خود کند.

دومین دیدار شنبه شب نیز میان دو تیم پارما و میلان برگزار شد که طی آن شاگردان الگری توانستند با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی، برای ساعاتی صدرجدول را به خود اختصاص دهند.

تک گل این دیدار در دقیقه 25 توسط پیرلو از راه رسید و ضربه از راه دور و تماشایی پیرلو ، توانست سرنوشت مسابقه را رقم بزند.

البته روسونری در جریان این بازی فرصتهای زیادی داشت و تنها توانست به یک گل برسد. با این وجود روسونری بختهای زیادی را برای گلزنی از دست داد و از سوی دیگر سختی زیادی نیز برای کسب این سه امتیاز متحمل شد؛ چرا که بازیکنان تیم میزبان، با تمام توان به دفاع می پرداختند.

بدین ترتیب و با توجه به نتیجه به دست آمده در دو بازی هفته ششم سری آ، میلان موقتا با یازده امتیاز خود را به صدر جدول رساند و تیمهای اینتر و لاتزیو با 5 بازی و ده امتیاز، کیه وو و برشیا (با پنج بازی) و نه امتیاز و ناپولی، کاتانیا و باری هم با پنج بازی و 8 امتیاز در رده های بعدی هستند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل