Ùˆ باز هم ذوب آهن برد !

و باز هم ذوب آهن برد !




 

 


و باز هم ذوب آهن برد !


تاریخ : چهارشنبه ،
14 مهر 1389

تيم فوتبال ذوب آهن با برتري در ديدار رفت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيمي از راه صعود به ديدار پاياني را طي کرد.


ديدار ذوب‌آهن اصفهان و الهلال عربستان از دور رفت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17 عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور بيش از 10 هزار تماشاگر مشتاق اصفهاني برگزار شد که در پايان ذوب آهن با يک گل حريف را شکست داد.

ذوبي‌ها در نيمه نخست بارها تا مرز باز کردن دروازه حريف پيش رفتند که روي بي‌دقتي مهاجمان، موقعيت‌هاي خوبي را از دست دادند. در ادامه مسابقه در نيمه اول، آبي‌پوشان در دقيقه 42 از ضربه پنالتي که به سود آنها اعلام شده بود، نتوانستند استفاده کنند و شهاب گردان موفق شد ضربه ويلهماسون، مهاجم سوئدي حريف را مهار کند.

در نيمه دوم نيز ذوب آهن کار را هجومي آغاز کرد و باز هم موقعيت‌هاي مناسبي را به دست آورد و در دقيقه 57 و روي يک ضربه کاشته توسط کاپيتان خود، قاسم حدادي‌فر با ضربه‌‌اي از راه دور به گلي زيبا و حساس رسيد که ارزشي به اندازه پيروزي تيمش را ايفا کرد.
در ادامه الهلال شدت حملاتش را بيشتر کرد و در دقيقه 70 تيرک دروازه ذوب‌آهن را به لرزه درآورد که در اين موقعيت بخت با ذوبي‌ها يار بود که دروازه اين تيم باز نشد.
در نهايت ذوب‌آهن با يک گل حريفش را شکست داد تا براي صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا تنها به يک تساوي در خانه حريف احتياج داشته باشد.

قضاوت اين مسابقه بر عهده سوبخيدين از مالزي بود. وي به مرشادي و عيسي مهياني از الهلال و محمدعلي احمدي و محمدرضا خلعتبري از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

اين ديدار به نوعي آخرين ديدار ذوب‌آهن در ليگ قهرمانان آسيا در خانه (فولادشهر) نيز محسوب مي‌شد، چراکه ديدار برگشت به ميزباني الهلال در رياض برگزار مي‌شود و در صورتي که نماينده اصفهان به فينال راه پيدا کند بايد در ورزشگاه المپيک ملي توکيو ژاپن در تک ديدار به مصاف برنده ديدار الشباب عربستان و سئونگ‌نام ايلهواچونما کره‌جنوبي برود.

در ديگر ديدار اين مرحله که شب گذشته برگزار شد تيم فوتبال الشباب عربستان با پيروزي 4 بر 3 مقابل سئونگ‌نام ايلهواچونما کره‌جنوبي به فيناليست شدن اميدوار شد.
اوليويرا در دقايق 15 و 82، الشمراني در دقيقه 56 و فيصل السلطان در دقيقه 88 براي الشباب گلزني کردند و مائوروسيو اوريبه در دقايق 4 و 69 و جو جائه چول در دقيقه 26 براي تيم ميهمان گل زدند.
الشباب در بازي برگشت که 2 هفته ديگر در ورزشگاه سئونگ‌نام برگزار مي‌‌شود در صورت کسب يک نتيجه تساوي نيز راهي فينال اين رقابت‌ها خواهد شد.

ديدارهاي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا، سه‌شنبه و چهارشنبه 2 هفته آينده (27 و 28 مهرماه سال جاري) براي مشخص شدن 2 تيم فيناليست اين جام برگزار خواهد شد.

ترکيب ذوب‌آهن:
شهاب گردان، سيد محمد حسيني، محمد علي اميري، فرشيد طالبي، شاهين خيري، اسماعيل فرهادي (از دقيقه 90 محمد صلصالي)، قاسم حدادي‌فر، ايگور کاسترو، محمد قاضي (از دقيقه 79 سيد جلال رافخايي)، سيد احمد محمدپور (از دقيقه 53 حسين ماهيني) و محمدرضا خلعتبري
سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل