امیدوارم مسی هیچوقت بارسلونا را ترک نکند

امیدوارم مسی هیچوقت بارسلونا را ترک نکند




 

 


امیدوارم مسی هیچوقت بارسلونا را ترک نکند


تاریخ : جمعه ،
23 مهر 1389

ماسيمو موراتي، مالک باشگاه اينتر، به تازگي اعلام کرد که علاقه زيادي به خريد مسي دارد اما پويول معتقد است که اين اتفاق حداقل در آينده اي نزديک رخ نخواهد داد.


کارلس پویول، مدافع بارسلونا، گفت که خرید مسی برای اینتر بسیار دشوار خواهد بود و اظهار امیدواری کرد که این ستاره آرژانتینی بقیه دوران بازی اش را نیز در نوکمپ سپری کند.
ماسیمو موراتی، مالک باشگاه اینتر، به تازگی اعلام کرد که علاقه زیادی به خرید مسی دارد اما پویول معتقد است که این اتفاق حداقل در آینده ای نزدیک رخ نخواهد داد.
کاپیتان آبی و اناری ها در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" این اصلا عجیب نیست که آنها به دنبال خرید مسی باشند اما من فکر می کنم این مسئله کمی دشوار باشد. امیدوارم لئو هیچ وقت بارسا را ترک نکند.
پویول همچنین در مورد شروع نه چندان مقتدرانه بارسا در رقابت های این فصل گفت:" ما سومین فصل پیاپی است که فصل را خوب شروع نمی کنیم اما من به تیم اعتماد زیادی دارم. ما کاملا آماده هستیم و تردیدی در موفقیت مان نداریم. امیدواریم اعتماد به نفس مان را بار دیگر به دست بیاوریم. برای رسیدن به پیروزی این فاکتور همیشه لازم است. اینکه ما پنج امتیاز از تیمی که روی کاغذ از ما ضعیف تر است، به دست آورده ایم، اصلا طبیعی نیست. تیم ها در مقابل ما با انگیزه ای بالا بازی می کنند و نشان دادند و که هر تیمی می تواند تیم های دیگر را شکست دهد."
او همچنین در مورد دیدار فردای تیمش مقابل والنسیا و حضور احتمالی ویا و ژاوی در این دیدار گفت:" هر دو آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند و از اینکه بهبود پیدا کرده اند، بسیار خوشحالم. امیدوارم آنها بتوانند در این دیدار به میدان بروند.ویا یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و گل های زیادی برای ما به ثمر خواهد رساند. فکر نمی کنم کسی در مورد تواناییهای ژاوی تردید داشته باشدآمار بازی او همه چیز را نشان می دهد. او همیشه می خواهد بازی کند. اگر بازی نکند، تنها به دلیل مصدومیت است


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل