مورینیو: نباید در بازی با مالاگا Ú¯Ù„ Ù…ÛŒ خوردیم

مورینیو: نباید در بازی با مالاگا گل می خوردیم




 

 


مورینیو: نباید در بازی با مالاگا گل می خوردیم


تاریخ : یکشنبه ،
25 مهر 1389

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد پس از صدرنشيني تيمش عملکرد تاکتيکي بازيکنانش را ستود.


تيم فوتبال رئال مادريد که از نتيجه‌ي ديدار بارسلونا و والنسيا اطلاع داشت، در ديداري خارج از خانه خانه به مصاف مالاگا رفت و ميزبان خود را با نتيجه‌ي 4 بر يک در هم کوبيد.

ژوزه مورينيو در پايان اين بازي گفت: خوشبختانه تيم ما در زمين بيشتر از حريف مالکيت توپ را در اختيار دارد و موقعيت‌هاي گلزني بيشتري ايجاد مي کند. مقابل مالاگا هم تيم برتر ميدان بوديم و بازي خوبي به نمايش گذاشتيم. در نيمه‌ي اول کمي متفاوت بوديم و فشرده‌تر بازي کرديم. رونالدو و دي ماريا با حرکت‌هاي غيرقابل پيش بيني در جبهه‌ي مياني مشکلات زيادي را براي مدافعان حريف به وجود آوردند. زماني که 2 بر صفر از حريف پيش افتاديم، از سيستم پايدارتر و متعادل‌تري استفاده کردم.

آقاي خاص در ادامه عنوان کرد: از اين که مالاگا موفق شد به ما گل بزند راضي نيستم، البته به آنها احترام مي گذارم. مدافعان با سيستم مالاگا آشنا بودند و مي دانستند آنها در زمين چه کاري انجام مي دهند، اما باز هم نتوانستند کاملا متمرکز باشند تا دروازه‌مان فرو نريزد. زماني که نتيجه 3 بر صفر شد، در واقع بازي به پايان رسيده بود، اما مالاگا با گلي که زد به بازي برگشت، اما در مجموع از عملکرد بازيکنان چه از لحاظ تاکتيکي و چه از لحاظ رواني راضي هستم.

مورينيو در پايان با اشاره به اهداي جايزه‌ي بهترين دروازه بان به کاسياس عنوان کرد: رييس باشگاه درباره اين جايزه توضيحاتي به من داد. من و تمام مادريدي ها براي کاسياس احترام خاصي قائل هستيم، اميدوارم ايکر و همه‌ي اسپانيايي‌ها از اين موضوع لذت ببرند. هر چيزي که براي مادريدي ها خوب و خوشايند باشد به من هم لذت مي دهد.

سرمربي 47 ساله کهکشاني‌ها در پايان گفت: رييس باشگاه به من قول داده که کاسياس براي دريافت جايزه‌اش صبح سفر خواهد کرد و ساعت 8 شب در هتل تيم باشد. ايکر جايزه‌اش را دريافت خواهد کرد و بدون هيچ مقدمه يا مراسم حاشيه‌اي اضافي با پروازي اختصاصي به مادريد باز خواهد گشت. از اين که يک مادريدي اين جايزه را دريافت مي کند خيلي خوشحالم.

رئال مادريد با پيروزي پرگل مقابل مالاگا موقتا صدرنشين شد. ويارئال مي تواند در صورت پيروزي در ديدار يک شنببه شب خود جاي کهکشاني‌ها را در صدر جدول بگيرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل