رونی در آستانه جدایی از منچستر

رونی در آستانه جدایی از منچستر




 

 


رونی در آستانه جدایی از منچستر


تاریخ : سه شنبه ،
27 مهر 1389

در پي شدت گرفتن شايعات پيرامون جدايي وين روني مهاجم برجسته منچستر يونايتد و اختلافات وي با فرگوسن ،‌روزنامه هاي روز دوشنبه بخش مهمي از مطالب خود را به آينده اين بازيکن ملي پوش انگليسي اختصاص دادند .


به رغم آنکه مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلیس موضوع مذاکره با رونی برای جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ را تکذیب کرده اند ، این تکذیب ها با پوشش گسترده خبری رسانه ها در خصوص جدایی وین رونی از منچستر یونایتد بی نتیجه مانده است .

روزنامه ها در این خصوص گزارش دادند پس از مسایل پیش آمده در خصوص مسایل خانوادگی رونی ، اکنون روابط این بازیکن و آلکس فرگوسن به شدت وخیم شده است . رونی و فرگوسن هفته هاست که صحبت معمولی هم با یکدیگر نداشته اند . روزنامه دیلی مِیل نیز در این باره گزارش داد وین رونی اکنون می خواهد هر چه سریعتر اولدترافورد را ترک کند .

این روزنامه می افزاید ستاره ملی پوش منچستر یونایتد از اینکه فرگوسن در خصوص اتهامات مطرح شده درباره روابط خانوادگی این بازیکن از وی حمایت نکرده، ناراحت است . در پی افشای مسایل خانوادگی و شخصی رونی آلکس فرگوسن در دیدار مقابل اورتون از این بازیکن در ترکیب منچستر یونایتد استفاده نکرد .

سرمربی شیاطین سرخ همچنین رونی را از ترکیب اصلی تیمش برابر تیم های ساندرلند ، والنسیا و وست برومویچ خارج کرد . نخستین بار هفته گذشته اختلافات رونی و فرگوسن علنی شد و این زمانی بود که وین رونی آشکارا ادعای فرگوسن را مبنی بر مصدومیت خود رد و اعلام کرد در این فصل حتی یک جلسه از تمرینات سرخ پوشان شهر منچستر را از دست نداده است . اهالی فوتبال این اظهارات رونی را نوعی اعلام جنگ این بازیکن علیه فرگوسن می دانند .

این در حالی است که حدود یک سال و نیم از قرارداد پنجاه میلیون پوندی رونی با شیاطین سرخ باقی مانده است . در صورتی که رونی منچستر یونایتد را ترک کند ، این باشگاه که خود در مجموع با بدهی بیش از هفتصد میلیون پوندی مواجه است باید مطالبات این بازیکن را نیز بپردازد که این خود به معضلات باشگاه منچستر یونایتد اضافه خواهد کرد .

روزنامه میل می نویسد ، با وجود آنکه فرگوسن در گذشته هراسی از بیرون کردن ستارگانی چون پل اینس ، یاپ استام ، دیوید بکام ، روی کین و رود فان نیستلروی از باشگاه نداشته اما خروج رونی از منچستر یونایتد امری بی سابقه است .

این روزنامه می افزاید " رونی بازیکنی متفاوت است و علت این امر آن نیست که وی کسی است که به دکمه خروج دسترسی دارد بلکه به این علت است که رونی از مهمترین و برترین جایگاه در تیم منچستر یونایتد برخوردار است .

" در ادامه این مطلب آمده است " در صورتی که رونی این باشگاه را ترک کند ، نه تنها خط تهاجمی فرگوسن بلکه روحیه منچستر یونایتد نیز با آسیب و خلاء مواجه خواهد شد .

" روزنامه تایمز نیز در ابن باره نوشت دو باشگاه رئال مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس به شدت خواهان رونی هستند و این در حالی است که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید از تحسین کنندگان همیشگی این بازیکن بوده است .

روزنامه تایمز همچنین نوشت این امکان نیز وجود دارد که رونی با جدایی از یونایتد راهی منچسترسیتی رقیب دیرینه این باشگاه شود و هواداران شیاطین سرخ را نگران کند .


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل