رونی تا 2015 تمدید کرد

رونی تا 2015 تمدید کرد




 

 


رونی تا 2015 تمدید کرد


تاریخ : شنبه ،
1 آبان 1389

وين روني قرارد داد خود را تا پنج سال ديگر با باشگاه منچستريونايتد تمديد کرد و با اين حساب تا سال 2015 در اولدترافورد مي‌ماند.


به نقل از رویترز، در حالی که طی روزهای گذشته صحبت از جدایی وین رونی از منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات ژانویه مطرح بود، مدیربرنامه‌های این بازیکن از امضای قرارداد وی با شیاطین سرخ بمدت پنج سال دیگر خبر داد.

سرآلکس فرگوسن در این خصوص اظهار داشت: هفته‌ای مشکل را پشت سر گذاشتیم. البته این موضوع در منچستریونایتد قابل انتظار است. من به این پسر گفتم که در برای همیشه بر روی او بازی است و خوشحالم که قبول کرده در اولدترافورد بماند.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه اظهار داشت: گاهی اوقات وقتی شما در یک باشگاه حضور دارید ، متوجه می شوید که چقدر اتفاقاتی از این دست می تواند سخت و طاقت فرسا باشد و فقط با حضور در آنجا می توانید آن را درک کنید. فکر می کنم وین الان می داند که منچستریونایتد چقدر بزرگ است. خوشحالم که او قرارداد خود را تمدید کرده است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل