کاپلو دوشنبه‌شب اخراج شد

کاپلو دوشنبه‌شب اخراج شد




 

 


کاپلو دوشنبه‌شب اخراج شد


تاریخ : سه شنبه ،
8 تیر 1389

کاپلو از دیشب اخراج شد اما خبر رسمی این اتفاق فردا اعلام خواهد شد.

کاپلو، مربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس دیگر جایی در این تیم ندارد.

او که در جام جهانی نتایج بدی با انگلیس دارد، پس از باخت سنگین به آلمان، انتقادهای زیادی را شنید. فدراسیون فوتبال انگلیس قول داده بود تصمیم خود را تا چهارشنبه صبح بگیرد و پس از آن رسما اعلام کند که کاپلو به کار خود در تیم ملی انگلیس ادامه خواهد داد یا خیر.

اما طبق خبرهای منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، این مربی از دوشنبه‌شب برکنار شده و فقط خبر رسمی آن توسط فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام نشده است. به نوشته «دیلی‌میل» مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس ابتدا فکر می‌کردند که نباید خبر برکناری کاپلو را خیلی زود اعلام کنند چراکه خبر ندارند مردم این کشور راضی به ماندن او هستند یا نه، اما پس از گذشت چند روز و اطمینان نسبت به این‌که مردم هم راضی به ماندن کاپلو نیستند، دوشنبه‌شب در مورد سرمربی تیم ملی خود تصمیم قاطعی گرفتند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده بود مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا زود در مورد این موضوع تصمیم‌گیری نکنند این بود که خود کاپلو هم گفته بود دوست دارد در تیم ملی انگلیس بماند.

البته انگلیس برای فسخ قرارداد کاپلو ضرر مالی زیادی خواهد کرد. فدراسیون فوتبال این کشور پیش از شروع جام جهانی از ترس این‌که کاپلو به اینتر برود، تن به کاری داد که حالا مشخص می‌شود برای آن‌ها 12 میلیون پوند ضرر به دنبال داشته.

کاپلو زمانی که قرارداد خود را امضا کرد، بندی در قرارداد او بود که این مربی را مجبور می‌کرد برای ادامه همکاری خود با انگلیس‌ها، تیم ملی این کشور را به مراحل بالای جام جهانی برساند. اما وقتی بحث حضور کاپلو در اینتر پیش آمد، انگلیسی‌ها برای راضی نگه داشتن کاپلو این بند را از قرارداد او حذف کردند و متعهد شدند تحت هر شرایطی این مربی را حفظ خواهند کرد. حالا هم که فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم به برکناری کاپلو گرفته، باید 12 میلیون پوند به این مربی غرامت بدهد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل