توماس مولر: برابر انگلیس شانس هم آوردیم

توماس مولر: برابر انگلیس شانس هم آوردیم




 

 


توماس مولر: برابر انگلیس شانس هم آوردیم


تاریخ : سه شنبه ،
8 تیر 1389

مولر در مورد دو گلی که به انگلیس زد می‌گوید: «روشن است که چنین چیزی در زندگی‌ام دیگر تکرار نمی‌شود.»

توماس مولر با دو گلی که در دیدار آلمان - انگلیس به ثمر رساند، نقشی انکار ناپذیر در برد تاریخی ژرمن‌ها داشت. مهاجم جوان بایرن مونیخ در گفت و گو با پایگاه اینترنتی یورو اسپورت درباره این دو گل و همچنین گل ویمبلی در سال 2010 و حریف دلخواهش صحبت کرد.

آقای مولر، دو گل زده آن هم در یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 برابر انگلیس. در این باره چه می‌گویید؟

چه چیزی باید گفت؟ صادقانه بگویم، زبانم بند آمده و حرفی برای گفتن ندارم. روشن است که چنین چیزی در زندگی‌ام دیگر تکرار نمی‌شود.

با این حال خوشحالی از این دو گل باید زیاد باشد.

معلوم است. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. با این حال بیشتر از این خوشحالم که تیم در مجموع بسیار خوب بود. روشن است که در برخی از صحنه‌های بازی هم اندکی شانس آوردیم. با این حال از موقعیت‌های ضد حمله‌مان بسیار خونسردانه استفاده کردیم.

بدون تردید درباره گل به شمار نیامده فرانک لمپارد صحبت می‌کنید.

از جایی که من ایستاده بودم، این طور به نظر می‌رسید که توپ از خط رد نشده است. من جایی بودم که در واقع نباید آنجا می‌بودم (با خنده). با این همه در بین دو نیمه فهمیدم که توپ از خط رد شده است. آنجا بود که به خودمان گفتیم: شانس با ماست.

دو گل شما در زمان بسیار مهمی از جریان بازی به ثمر رسیدند.

همین طور است. پس از آن دو گل همه چیز آرام شد و فشار انگلیسی‌ها به طور کامل از بین رفت. زمانی که تیم تنها با نتیجه 2 بر یک از حریف پیش است. و با فشار زیاد آنها نیز رو به روست، آن وقت شرایط بسیار سخت است.

آیا این یک بازی کامل از تیم ملی آلمان بود؟

نه، چون ما در این بازی بیش از اندازه لازم خونسرد بودیم و به حریف فرصت‌های زیادی دادیم. با این حال نسبت به بازی با غنا مطمئن‌تر بازی کردیم. اما این بازی هم کامل و بدون ایراد نبود.

با این همه شما انگلیسی‌ها را به شکلی فوق‌العاده و باور نکردنی شکست دادید.

بله، اما انتظارش را داشتیم. می دانستیم که اگر آنها مجبور باشند، بازی را به دست بگیرند، درخشان ظاهر نخواهند شد. این که استیون جرارد و یا فرانک لمپارد همیشه می‌توانند، از خط دوم گلزنی کنند، امری کاملا بدیهی و واضح است.

آیا تیم چون اکنون با استرس کمتری بازی می‌کند، راحت‌تر است یا آن که چون هدف‌ها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، تیم سخت‌تر بازی می‌کند؟

در واقع این همیشه همانطور که بوده، می‌ماند. حریفان راحت‌تر نمی‌شوند چون می‌توانستم در گروه‌مان دوم بشویم. هدف ما همواره این بوده است که برابر هر حریفی بازی خودمان را انجام بدهیم. از این گذشته در دفاع همیشه باید مطمئن بود. همه در بازی با انگلیس دیدند که ما می‌توانیم دست به ضد حمله هم بزنیم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل