بارسلونا 5 – سويا صفر (شرح بازي)

بارسلونا 5 – سويا صفر (شرح بازي)




 

 


بارسلونا 5 – سويا صفر (شرح بازي)


تاریخ : یکشنبه ،
9 آبان 1389

بارسلونا مدافع کسب عنوان قهرماني که ميزبان سويا بود در پايان با پنج گل پيروز شد که در اين ميان '‌ليونل مسي ' و ' ديويد ويا ' هر کدام دو بار گل زدند. ديگر گل ميزبان توسط '‌دانيل الوز ' مدافع جناح راست و برزيلي وارد دروازه ميهمان نگون بخت شد .


ارسلونا برد خیره‌کننده‌ای مقابل سویا به دست آورد و با پنج گل این تیم قدرتمند را در هم کوبید.

سویا پس از آمدن گرگوریو مانسانو شرایط خوبی پیدا کرده بود، اما روند خوب این تیم با این باخت سنگین متوقف شد.

بارسلونا در نیمه اول حاکم مطلق میدان بود و دو گل زد. ابتدا لیونل مسی در دقیقه 4 روی سانتر پدرو و در برگشت توپ آن را وارد دروازه کرد.

سپس داوید ویا در دقیقه 24 روی پاس مسی پس از پشت سر گذاشتن مدافع حریف، با شوتی عالی توپ را به گوشه بالای دروازه حریف رساند و گل دوم را زد

لحظاتی پیش از پایان نیمه اول، ابدولای کونکو به دلیل خطا روی پدرو با کارت زرد دوم اخراج شد و اوضاع برای سویا دشوارتر شد.

دانی آلوس که پس از ده‌نفره شدن حریف به جلوتر آمده بود در دقیقه 53 روی اشتباه روماریچ، مدافع حریف توپ را گرفت و آن را وارد دروازه سویا کرد. این بازیکن سابق سویا حاضر به خوشحالی نشد.

پپ گواردیولا پس از این گل خاویر ماسچرانو و بویان را به میدان آورد. بارسا عقب ننشست و گل چهارم را هم مسی در دقیقه 64 زد. او توپ را در زمین سویا گرفت و آن را تا گوشه محوطه جریمه پیش برد و با پای چپ آن را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

ویا آخرین ضربه بازی را هم به گل تبدیل کرد. مسی به پیش تاخت و توپ را به سرخیو بوسکتس سپرد. بوسکتس هم آن را به ویا داد تا مهاجم شماره 7 بارسا از گوشه محوطه جریمه گل پنجم را هم بزند. داور حتی وقت تلف‌شده‌ای هم برای بازی نگرفت و پس از این گل سوت پایان را زد.

بارسا با این برد به رده دوم جدول و فاصله یک‌امتیازی رئال مادرید رسید. سویا هم در رده ششم باقی ماند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل