مسي: مورينيو مي خواهد مارا تحريک کند

مسي: مورينيو مي خواهد مارا تحريک کند




 

 


مسي: مورينيو مي خواهد مارا تحريک کند


تاریخ : یکشنبه ،
9 آبان 1389

ليونل مسي در پايان ديدار شنبه شب تيمش مقابل سويا که با برتري 0-5 بارسا به پايان رسيد، فرصت را براي پاسخ دادن به صحبتهاي مورينيو که به طور غير مستقيم خطاب به ويا مطرح شده بود، غنيمت شمرد.



مورینیو اخیرا در صحبتهایی در پاسخ به انتقاداتی که درمورد ناکامی بنزما در گلزنی به گوش می رسید، گفت:« بازیکنان دیگری هم هستند که مدتهاست گلزنی نکرده اند ولی کسی در مورد آنها صحبتی نمی کند.» مورینیو در این صحبتها، غیر مستقیم تیر انتقادات را به سمت ویا برگردانده بود ولی لیونل مسی در پایان دیدار شنبه شب که با گلزنی ویا نیز همراه بود، گفت:«نباید به آنچه مورینیو می گوید اهمیت داد. او سعی می کند که ما را تحریک کند و به ما نوک بزند ولی نباید وارد این بازی شد و بگذاریم که او هر چه می خواهد بگوید. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و آرام باشیم.»

مسی در ادامه به این نکته اشاره کرد که باید از جنجالها دوری کرد و گفت:« ما مثل سالهای گذشته کارمان را انجام می دهیم. متحدتر از همیشه هستیم و این خیلی خوب است. می دانیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و باید کارخودمان را بکنیم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل