کاسیاس Ùˆ Ú©Ù…Ú© داور دو Ú¯Ù„ به اینزاگی هدیه دادن

کاسیاس و کمک داور دو گل به اینزاگی هدیه دادن




 

 


کاسیاس و کمک داور دو گل به اینزاگی هدیه دادن


تاریخ : پنج شنبه ،
13 آبان 1389

رئال مادريد مورينيو به يک تساوي سخت در استاديوم سن سيرو دست يافت .


رئال مادرید مورینیو در یک بازی پرگل و دراماتیک در سن سیرو به تساوی دست یافت تا صعودش به مرحله بعد چمپیونزلیگ قطعی شود .
تیم مورینیو شروع بسیار خوبی در سن سیرو داشت و در لحظات آغازین بازی ، یک بازی کاملا یک طرفه را شاهد بودیم که میلان شانس آورد که در همان آغاز بازی گل باران نشد. هیگوائین ، دو حرکت بسیار خوب در اوایل بازی داشت که موقعیتهایش توسط مدافعان و دروازه بان میلان با خوش شانسی محض دفع شد . میلان تنها و تنها به ضد حملات چشم بسته بود اما این رئال مادرید بود که بر بازی تسلط داشت ، تا این که در دقایق پایانی نیمه اول این هیگوائین بود که روی پاس فوق العاده دی ماریا گل اول تیمش را به ثمر رساند .
در نیمه دوم رئال مادرید با غرور کاذب بازی می کرد و کمتر حمله می کرد چرا که به نظر می رسید که حریف را دستکم گرفته است که همین باعث شد په په و کاسیاس دست گل عجیبی به آب بدهند تا اینزاگی سالخورده دروازه رئال مادرید را بگشاید . دقایقی بعد این نوبت کمک داور بود که با هنرنمایی خود ، رئال مادرید را عقب بیندازد تا رئال مادرید در بهت فرو رود .
با ورود پدرو لئون به جای په په و بنزما به جای هیگوائین ، مورینیو خون تازه ای را به خط حمله رئال وارد کرد و هجوم های رئال مادرید از سر گرفته شد تا این که بالاخره پدرو لئون ، در وقتهای تلف شده روی پاس بنزما ، گل تساوی را به ثمر برساند .
کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی ، عملکردی ضعیف تر از حد انتظار داشت و کلا در جریان بازی نبود و این شاید یکی از عوامل افت رئال مادرید در این بازی بوده باشد ، اما به هر صورت و با وجود قضاوت ضعیف ، رکورد شکست ناپذیری مورینیو حفظ شد.

نحوه به ثمر رسیدن گلها :
0-1 : هیگوائین روی پاس بسیار خوب دی ماریا با آبیاتی تک به تک شد تا گل اول بازی را به ثمر برساند .
1-1 : روی اشتباه مسلم کاسیاس ، اینزاگی با ضربه سر دروازه خالی از دروازه بان را باز کرد .
2-1 : به علت اشتباه داور ، اینزاگی با کاسیاس تک به تک شد تا دروازه بان رئال باز هم اشتباه کند و اینزاگی به سادگی دروازه رئال را باز کند .
2-2 : پاس خوب بنزما به پدرو لئون در جناح راست رسید تا این بازیکن با شوت محکم خود ، توپ را از میان پاهای آبیاتی وارد دروازه میلان کند .

میلان 2-2 رئال مادرید
گلها : پدرو لئون ، هیگوائین
بازیکنان : کاسیاس ، سرجیو راموس ، په په (پدرو لئون) ، کاروالیو ، مارسلو ، ژابی ، خدیرا ، اوزیل (آلبیول) ، دی ماریا ، رونالدو و هیگوائین (بنزما)
کارت زرد : راموس و کاروالیو،هيگواين
آمار بازی :
شوت : 5-15 / شوت به چارچوب : 4-9 / کرنر : 2-7 / مالکیت توپ : 48-58


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل