مربی تیم آسیایی نمی شوم

مربی تیم آسیایی نمی شوم




 

 


مربی تیم آسیایی نمی شوم


تاریخ : چهارشنبه ،
19 آبان 1389


ديه گو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتيني دنياي فوتبال در صحبتهايي اعلام کرد که سال آينده سفر خيريه اش به چين را که از سوي صليب سرخ جهاني و در راستاي کمک به بيماران سرطاني انجام مي شود، تکرار خواهد کرد ولي در عين حال به اين نکته اشاره کرد که هدايت تيمي آسيايي را برعهده نخواهد گرفت.


سرمربی سابق تیم ملی آرژانتینی در سفری ده روزه به چین،از شهرهای مختلف این کشور بازدید خواهد کرد و در طول این مدت در کنفرانسهای خبری متعددی شرکت کرده و دربرگزاری دیدارهای دوستانه ای مشارکت خواهد کرد.

مارادونا امروز در دیدار از هفی، یکی از شهرهای ایالت مرکزی آنهوی، در صحبتهایی گفت:« خیلی خوشحالم که می توانم به بیماران سرطانی در چین کمک کنم.هرچند که سفری سخت است ولی سال آینده بار دیگر به اینجا بازخواهم گشت.»

ستاره شماره 10 رویایی آرژانتین که به شدت تحت تاثیر فرهنگ چینی قرار گرفته بود، غذاهای مختلف این کشور را تست کرد و نواختن «ارهو»،ساز سنتی چینی که از دو طناب تشکیل شده را نیز آموخت.

مارادونا در ادامه صحبتهایش با ابراز تمایل نبست به حمایت از رشد فوتبال در چین، احتمال حضورش برروی نیمکت مربیگری تیمی آسیایی را رد کرد و با لحن طنزآلودی گفت:«چطور ممکن است که کشوری با یک میلیارد و سیصد میلیون نفر جمعیت نتواند تیم خوبی را سازماندهی کند.»

مارادونا به محض ورود به پکن، به این نکته اشاره کرد که پس از بسته شدن دربهای حضور او برروی نیمکت تیم ملی آرژانتین، با انتخاب سرخیو باتیستا به سمت مربی جدید آلبی سلسته،آینده حرفه ای و شخصی او تنها به حضور در کنار دخترانش خلاصه شده است. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که هیچ دیدار یا مذاکره ای با مسئولان تیم شانگهای شنهوا که به دنبال جذب او بوده اند نداشته است.

طبق گزارش منتشره، مطبوعات بین المللی این روزها به انعکاس خبر سفر آینده مارادونا به ایران پرداخته اند و به این نکته اشاره کرده اند که او ممکن است در آینده مربیگری تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل