گوارديولا: کار کردن با مورينيو؟هرگز!

 گوارديولا: کار کردن با مورينيو؟هرگز!




 

 


گوارديولا: کار کردن با مورينيو؟هرگز!


تاریخ : شنبه ،
22 آبان 1389

در کنفرانس خبري روز جمعه در بارسلونا پپ گوارديولا پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد. اولين سوال مربوط به اين موضوع بود که آيا روزي با ژوزه مورينيو، همکاري خواهد کرد يا نه؟ و مربي بارسلونا در ميان خنده گفت:« اصلا نمي توانم خودم را در حال کارکردن با مورينيو تصور کنم. سوالت را في البداهه پرسيدي؟»



مربی بارسا در ادامه صحبتهایش به اظهارات مورینیو در این رابطه که تمام بازیکنان بارسا در مورد او صحبت می کنند با لحن طنز آلودی گفت:« تقصیر شماست که چنین سوالاتی را مطرح می کنید و از آنجا که بازیکنان ما خیلی مودب هستند به این سوالات پاسخ می دهند. من به آنها نمی گویم که جواب صحبتهای مورینیو را بدهید و تنها چیزی که از آنها می خواهم این است که نسبت به باشگاه و تیم حریف مودب و با احترام صحبت کنند.»

مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی اعلام کرده بود که گواردیولا بهترین مربی ممکن برای بارسلوناست و اگر او جای مسئولان بارسا بود، پیشنهاد قراردادی 50 ساله را به گواردیولا ارائه می داد. گواردیولا در این رابطه گفت:«من فکر می کردم که او مرا می خواست ولی اصلا مرا نمی خواهد. اگر در طول دو سال اینقدر موهایم را از دست داده ام، تصور کنید که در 50 سال چطور خواهد بود.»

گواردیولا در ادامه در مورد دیدار ال کلاسیکو که درنهایت روز 29 نوامبر برگزار خواهد شد گفت:« بارسلونا ترجیح می داد تا این بازی روز یکشنبه یا دوشنبه باشد.چون بدین ترتیب فرصت بیشتری برای استراحت کردن خواهیم داشت ولی اگر مجبور می شدیم که روز شنبه به میدان برویم هم این کار را می کردیم. کسانی که در این رابطه تصمیم می گیرند،مسئولان برگزاری لیگ هستند و متوجه شده اند که انتخابات مهمی در کشور در جریان است.»

پپ در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به صحبتهای پرسیادو در مورد مورینیو که آقای خاص را «اوباش» خوانده بود، گفت:« فوتبال اسپانیا مثل همیشه با چنین اظهاراتی برآشفته می شود.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل