زلاتان رودروی همتیمی های سابقش

زلاتان رودروی همتیمی های سابقش




 

 


زلاتان رودروی همتیمی های سابقش


تاریخ : یکشنبه ،
23 آبان 1389

داربي شهر ميلان يکشنبه شب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار خواهد شد



تیم قهرمان ایتالیا و اروپا روزهای سختی را با رافا بنیتس سپری می کند؛پس از کنار رفتن ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری اینتر، اقتدار هم از رختکن این تیم رخت بربست و دیگر اینتر، آن تیم مقتدر و منسجم فصل قبل نیست.

با این وجود بنیتس و شاگردانش امشب در داربی دلا مادونینا میزبان میلان، صدرنشین کنونی رقابتهای سری آ هستند و این در حالی است که اینتر با 20 امتیاز از 11 بازی خود در رده چهارم جدول قرار دارد.

اینتر پس از شکست 1-3 مقابل تاتنهام در وایت هارت لین، در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به دو تساوی 1-1 مقابل برشیا و لچه رضایت دادند.

از سوی دیگر ماسیمیلیانوالگری مربی میلان نیز با انبوهی از مصدومان مواجه است.الگری و شاگردانش رویای قهرمانی در رقابتهای این فصل را در سر دارند و به دنبال آن هستند تا برای اولین بار پس از سال 2004، جام قهرمانی را به رختکن روسونری بیاورند.

میلانی ها به خوبی می دانند که درصورت غلبه بر اینتر، شش امتیاز از حریفشان جلو خواهند افتاد. میلان پیش از داربی امشب با 23 امتیاز صدرنشین جدول سری آست و یک امتیاز با لاتزیوی رده دومی فاصله دارد.

آنها در رقابتهای این فصل 11 گل دریافت کرده اند ولی این طور به نظر می رسد که شاگردان الگری عزم خود را جزم کرده اند تا در بازیهای بزرگ خوش بدرخشند.البته آنها در بازی های بزرگی که برگزار کرده اند، نمایش چندان قابل قبولی نداشته اند، چون در رم مقابل لاتزیو به تساوی دست یافتن دو در سن سیرو مغلوب یوونتوس شدند و نتوانستند در هیچ یک از دو دیدارشان مقابل رئال مادرید به پیروزی برسند ولی داربی امشب میلان موقعیت مناسبی است تابتوانند به روند ناکامی هایشان پایان دهند



اخبار دو تیم

اینتر: سولی مونتاری، مک دونالد ماریگا، تیاگو موتا، داوید سواسو، مایکون و والتر ساموئل به خاطر مصدومیت قادر به همراهی نرآتزوری در این دیدار نیستند و انتظار می رود تا بنیتس تیمش را با سیستم 1-3-2-4 به زمین بفرستد و با بهره گیری از گوران پاندف، وسلی اسنایدر و ساموئل اتوئو به عنوان سه بازیکن خط میانی با خصوصیات تهاجمی در پشت سر دیگو میلیتو به دنبال پیروزی است

میلان: دانیه له بونرا، الکساندر پاتو، فیلیپو اینتزاگی و ماسیمو اوددو به دلیل مصدومیت شانس حضور در این دیدار را از دست خواهند داد.آخرین اخبار منتشره حاکی از آن است که رونالدینیو ممکن است برروی نیمکت قرار گرفته و سیدورف و روبینیو در کنار زلاتان در خط حمله میلان به میدان بروند.



دیدارهای اخیر

دو مصاف اخیر دو تیم با برد اینتر همراه بوده. آخرین بار دو تیم در 24 ژانویه2010 مقابل هم قرار گرفتند که آن بازی با برد 0-2 اینتر همراه بود و دیدار پیشین آنها نیز روز 29 آگوست سال 2009 بود که اینتر توانست با 4 گل از سد میلان عبور کند


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل