اظهارنظر بازيكنان تيم‌هاي پرتغال Ùˆ اسپانيا

اظهارنظر بازيكنان تيم‌هاي پرتغال و اسپانيا




 

 


اظهارنظر بازيكنان تيم‌هاي پرتغال و اسپانيا


تاریخ : چهارشنبه ،
9 تیر 1389

تعدادي ازبازيکنان تيم‌هاي اسپانيا و پرتغال به اظهارنظر درباره اين ديدار پرداختند.


در ديدار دو تيم بين اسپانيا و پرتغال که در پايان با نتيجه يک بر صفر به سود ماتادورها خاتمه يافت، تعدادي از بازيکنان درباره بازي اظهارنظر کردند که در ادامه آمده است:

*‌ داويد ويا، مهاجم اسپانيا

داريم قدم به قدم جلو مي‌رويم تا به هدف نهايي‌مان نزديک شويم. پرتغال در اين ديدار فشارزيادي را به ما وارد کرد، اما در نهايت توانستيم با پيروزي مقابل اين تيم يک گام بلند را به جلو برداريم. در اين ديدار يکي از سخت‌ترين تيم‌هاي حاضر در جام جهاني را شکست داديم و به همين دليل اعتماد به نفس خوبي بدست آورديم. گل زدن در ديدارهايي بسيار لذتبخش است. صادقانه مي‌گويم که در کمتر بازي اينقدر خوشحال بوده‌ام.

* ادواردو، دروازه‌بان پرتغال

عملکرد خوبي در زمين داشتم، اما متاسفانه نمايش خوب يک يا دو بازيکن براي موفقيت در جام جهاني کافي نيست. در اين رقابت‌هاي حساس اين مجموعه تيم بايد هماهنگ باشد تا بتوان به موفقيت دست يافت.

هنگامي که گل خورديم نااميدانه بازي ادامه داديم و به همين راحتي بايد با جام جهاني خداحافظي کنيم.

تيم ما خط دفاعي خوبي داشت و مي‌توانستيم با تکيه بر همين مسئله تا مراحل پاياني صعود کنيم. در اين ديدار موقعيت‌هاي خوبي هم داشتيم اما اسپانيا بازي را بهتر عمل کرد و به گل هم رسيد. ما با يک گل خورده آفريقاي جنوبي را ترک مي‌کنيم. تمام روياهايمان به پايان رسيد.

*جرارد پيکه، مدافع اسپانيا

از اينکه اين ديدار را با پيروزي پشت سر گذاشتيم بسيار خوشحالم. با اين نمايشي که مقابل پرتغال ارائه داديم مي‌توانيم هر تيمي را شکست داد. با ورود يورنته تيم ما تحرک بيشتري در زمين پيدا کرد و توانستيم پيروزي را حفظ کنيم. حالا در جمع 8 تيم پاياني هستيم و بايد به فکر ديدار مقابل پاراگوئه باشيم.

*هوگوآلميدا، مهاجم پرتغال

از اينکه تعويض شدم اصلا تعجب نکردم، اما بسيار ناراحت و عصباني شدم زيرا مي‌خواستم درزمين بمانم. اصلا احساس خستگي نمي‌کردم اما نمي‌دانم چرا تعويض شدم به نظرم بي‌انصافي از شکست را تقصير يک نفر بدانيم. ما يک تيم هستيم و همه با هم مي‌بريم يا مي‌بازيم. اينکه چه بازيکنيدر زمين بازي کند و چه بازيکني تعويض شود از اختيارهاي سرمربي تيم است. اما من فکر مي‌کنم تمام توانم را درزمين پياده کردم. هر تيم 23 بازيکن دارد که به صلاحديد مربيان وارد زمين مي‌شوند. تنها کاري که از دست بازيکنان برمي‌آيد اين است که با تمام وجود بهترين نمايش ممکن را در زمين ارائه دهد. فکر مي‌کنم اسپانيا تيم بهتري بود و مزد برتري خود را گرفت. ما از اسپانيا شکست خورديم و حالا بايد با افتخار به خانه بازگرديم زيرا نمايش خوبي در جام جهاني داشتيم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل