بازتاب برد آرژانتين مقابل برزيل

بازتاب برد آرژانتين مقابل برزيل




 

 


بازتاب برد آرژانتين مقابل برزيل


تاریخ : جمعه ،
28 آبان 1389

برد آرژانتين مقابل برزيل با تک گل ليونل مسي در دقيقه پاياني بازي، بازتاب گسترده اي در مطبوعات دنيا داشته. گل دات کام از شما مي خواهد تا همراه با ما به تيتر اصلي روزنامه هاي سرشناس آرژانتيني در پي اين پيروزي ارزشمند توجه کنيد


مطبوعات آرژانتینی با آب و تاب فراوانی به بازتاب پیروزی تیم ملی کشورشان مقابل برزیل پرداخته اند. یک نابغه ریزنقش در آخرین دقیقه سرنوشت بازی را رقم زد و شادی را به تمام آرژانتینی ها بازگرداند. این شادی را می توان در روی جلد مطبوعات اصلی این کشور دید.روزنامه های اوله، کلارین و لاناسیون بدین ترتیب به بازتاب برد آرژانتین پرداخته اند:

روزنامه ورزشی اوله با تاکید بر روی ستاره باشگاه بارسلونا، حمایت بیش از 40 میلیون آرژانتینی از مسی را ابراز کرد و در وب سایت اصلی اش تیتر زد:« تو باید این کار را می کردی لیو» و در ادامه نوشت:« گل تماشایی مسی برای تعیین سرنوشت ال کلاسیکو مقابل برزیل! لطفا تشویق! پس از سالها آرژانتین مقابل برزیلی ها به جشن و پایکوبی پرداخت و شادی اکنون تنها آرژانتینی است.»

از سوی دیگر روزنامه کلارین،دیگر روزنامه سرشناس آرژانتینی با تاکید بر عملکرد ستاره آلبی سلسته در روی جلدش این تیتر را منتشر کرده:« جواهری به نام مسی، شاید فراوانی به آرژانتین داد.»

پس از آن و در پائین این تیتر می خوانیم:« لا پولگا(لقب مسی)، با گل زیبایی که به ثمر رساند، سرنوشت بازی را در دقیقه 46 نیمه دوم رقم زد تا آرژانتین با نتیجه 0- 1 مقابل برزیل به برتری برسد.تیم ملی آرژانتین به ندرت به چنین پیروزی مقتدرانه ای مقابل حریف دیرین دست یافته و این در 5 سال برای اولین باربود که چنین اتفاقی رخ می داد.»

روزنامه لاناسیون، یکی دیگر از روزنامه های پرتیراژ آرژانتین هم در این رابطه نوشت:« مسی لبخند موفقیت را به تیم ملی بازگرداند.» و به این نکته اشاره کرد که تیم ملی آرژانتین در دوحه توانست با نتیجه 0-1 از سد برزیل که از سال 2005 تاکنون نتوانسته بود مقابل این تیم به برتری برسد، پیروز شد.

بدین ترتیب مطبوعات آرژانتینی به تعریف و تمجید از ستاره تیمشان ، لیونل مسی، پرداختند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل