فرگوسن به هدایت بارسلونا Ù…ÛŒ اندیشیده است

فرگوسن به هدایت بارسلونا می اندیشیده است




 

 


فرگوسن به هدایت بارسلونا می اندیشیده است


تاریخ : جمعه ،
28 آبان 1389

مربي باتجربه منچستريونايتد در صحبتهايي اعلام کرده که در گذشته در فکر هدايت بارسلونا بوده است


سرالکس فرگوسن، مربی باتجربه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرد که مدتها پیش در فکر هدایت اف سی بارسلونا بوده است.

مربی شیاطین سرخ در کنفرانسی خبری در قطر در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظر او را در مورد قهرمان کنونی لیگ اسپانیا جویا شده بود، اعلام کرد که یک بار شرایط جدایی از نیمکت مربی گری اولدترافورد و هدایت بارسلونا برایش فراهم شده بود.

فرگوسن که همراه با یونایتد به 11 قهرمانی دررقابتهای لیگ برتر و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته، در صحبتهایی به تمجید از فلسفه موجود در رختکن بارسا پرداخت.

فرگوسن در صحبتهایی گفت:« بارسلونا مدل مشخصی دارد. چند سال پیش. من در فکر احتمال مربیگری در این تیم بودم.این مدلی برای بازیکنان است و فلسفه خاصی دارد که آن را دوست دارم.این مدلی است که باید از آن پیروی کرد.»

فرگوسن در کنفرانس خبری بیش از یک ساعت صحبت کرد و در طول این مدت به تمجید از مورینیو ،مربی رئال پرداخت و گفت:« مورینیو مربی بزرگی است و من او را به عنوان یک شخص دوست دارم ، ولی برای من الگوی یک مربی کامل، بابی رابسون است.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل