Ù…ÛŒ تونیم در نیوکمپ بارسلونا را شکست دهیم

می تونیم در نیوکمپ بارسلونا را شکست دهیم




 

 


می تونیم در نیوکمپ بارسلونا را شکست دهیم


تاریخ : جمعه ،
5 آذر 1389

ستاره پرتغالي در مصاحبه با خبرنگاران ادعا کرد که فرم کنوني تيمش براي پيروزي در ال کلاسيکو مناسب است


کریس رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید، مطمئن است که تیمش می تواند در دیدار این هفته مقابل بارسلونا در نوکمپ به پیروزی برسد.

در حالی که تنها چهار روز تا این دیدار باقی است ،هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند. هر دو تیم در دیدارهای هفته گذشته شان در لالیگا یک پیروزی پر گل به دست آوردند و در لیگ قهرمانان نیز به راحتی از سد حریفان گذشتند.

رونالدو در مصاحبه با خبرنگاران ادعا کرد که فرم کنونی تیمش برای پیروزی در ال کلاسیکو مناسب است.

" رئال مادرید کاملا متفاوت با فصل گذشته است. ما این فصل نه در لا لیگا و در لیگ قهرمانان شکست نخورده ایم. ما مقطع فوق العاده ای را سپری می کنیم و این بسیار هیجان انگیز است و من فکر می کنم ما در نوکمپ به پیروزی می رسیم. علاوه بر این، تیم ما بسیار پخته و بالغ است و در بهترین شرایط مقابل بارسا قرار می گیریم."

او همچنین افزود که با هدایت مورینیو، بازیکنان تیم به موفقیتشان ایمان دارند:" او در حال حاضر بهترین مربی دنیاست. او همواره به دنبال پیروزی است و موفقیت ها و جام هایی که به دست آورده، خود به تنهایی گویای همه چیز است.

همه بازیکنان از کار کردن با او لذت می برند. اگرچه او مربی بسیار سخت گیری است اما من وافعا کار کردن با او را دوست دارم."


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل