کارلوس توز از فوتبال خداحافظی Ù…ÛŒ کند

کارلوس توز از فوتبال خداحافظی می کند




 

 


کارلوس توز از فوتبال خداحافظی می کند


تاریخ : شنبه ،
6 آذر 1389

کارلوس توز، ستاره آرژانتيني باشگاه سيتي که به شدت دلتنگ خانه و زندگي اش در آرژانتين است بار ديگر در صحبتهايي اعلام کرده که به فکر خداحافظي زودهنگام ازدنياي فوتبال است.



این در حالی است که توز یکی از موفق ترین ستاره های سیتی است و گلهای ارزشمند و بازیهای تماشایی او در ترکیب این تیم، باعث شده تا مانچینی اعتماد فراوانی به او داشته باشد ولی خود توز در صحبتهایی اعلام کرده که قلبش دیگر با فوتبال نیست.

توز این روزهایی با انتقاد از فوتبال گفت:« دیگر نمی خواهم فوتبال بازی کنم.از فوتبال خسته ام و البته از افرادی که در دنیای فوتبال کار می کنند هم خسته شده ام.واقعا دیگر نمی خواهم بازی کنم و کاملا هم جدی می گویم.»

توز ادامه داد:« فوتبال دیگر فقط به خاطر پول است و من اصلا این را دوست ندارم. مدیربرنامه های زیادی هستند که بازیکنان جوان زیادی را در اختیار دارند.این چندش آور است، چون این بازیکنان جوان دیگر به فکر کسب عناوین قهرمانی نیستند و فقط پول می خواهند. بازیکنان جوان فکر می کنند که وقتی که دو خط موبایل و یک خانه داشته باشند، در فوتبال به جایی رسیده اند.امروزه آدمهای بد زیادی در تجارت فوتبال هست و تو باید همیشه با آنها به مبارزه بپردازی.از این هم خسته شده ام.»

توز در ادامه صحبتهایش با اشاره به بی احترامی بازیکنان جوان، به بازیکنان کهنه کار و باتجربه در زمین مسابقه گفت:«این روزها بازیکنان جوان اصلا ادب و تربیت ندارند و من اصلا نمی خواهم صدای آنها رابشنوم. زمانی که در بوکا جونیورس بازی می کردم و وقتی مارتین پالرمو یا خوان رومن ریکلمه صحبت می کرد، من به حرف آنها گوش می دادم. پس الان نمی خواهم ببینیم که یک بازیکن جوان در رختکن به من بگوید که چرا فلان کار را کردی.دوست دارم او را بزنم، چون 13 عنوان قهرمانی در کارنامه ام دارد. من برای سه یا چهار سال دیگر در اروپا به فوتبالم ادامه می دهم و پس از آن خداحافظی می کنم. تنها در صورتی به بوکا جونیورس بازخواهم گشت که پدرم چنین چیزی بخواهد ولی خودم نمی خواهم دیگر در آرژآنتین بازی کنم.اگر از من بپرسید، دوست دارم به روزهای کودکی ام بازگردم .من اصلا شیوه زندگی کنونی ام را دوست ندارم. دیگر نمی خواهم سختی بکشم.می خواهم آرام باشم ولی فوتبال برای من به منزله یک شغل شده است.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل