بازي‌هاي عجيب Ùˆ غريب را هم مي‌بريم

بازي‌هاي عجيب و غريب را هم مي‌بريم




 

 


بازي‌هاي عجيب و غريب را هم مي‌بريم


تاریخ : دوشنبه ،
8 آذر 1389

سرمربي تيم فوتبال اينتر پس از پيروزي پرگل شاگردانش مقابل پارما گفت: نشان داديم که هر بازي عجيب و غريبي را مي‌توانيم پشت سر بگذاريم.


تيم فوتبال اينتر در هفته پانزدهم رقابت‌هاي سري A با درخشش و هت تريک استانکوويچ 5 بر 2 از سد پارما گذشت.

رافائل بنيتس در پايان اين بازي گفت: بازي عجيب و غريبي بود اما نشان داديم که ما در اين بازي‌ها هم حرف‌هايي براي گفتن داريم. از اينکه توانستيم با پيروزي پرگل بازي را پشت سر بگذاريم خوشحالم. امروز اتفاق‌هاي زيادي در زمين رخ داد که من را خوشحال کرد. اول از همه رضايت هواداران که من ازآنها به خاطر همراهي‌شان در لحظات سخت تشکر مي‌کنم. آنها هميشه تيم را تشويق کرده و از ما فاصله نگرفتند.

بنيتس ادامه داد: مسئله دوم اينکه خيلي خوشحال کننده بود عملکرد خوب بازيکنان جوان در ترکيب تيم بود. ناتالينو، نوانکو و موتا در مجموع عملکرد بسيار خوبي داشتند و تلاش بسياري انجام دادند. سومين مسئله هم درخشش فوق‌العاده استانکوويچ بود که با هت‌تريک خود جاي هيچ حرف و حديثي را باقي نگذاشت.

سرمربي پيشين تيم فوتبال ليورپول در ادامه به لزوم آرامش و خونسردي در هفته‌هاي سخت و دشوار ليگ اشاره کرد و گفت: تنها کاري که من مي‌توانم انجام بدهم اين است که وقتي تيم نتيجه نمي‌گيرد آرامش خود را حفظ کنم و اين مسئله را به بازيکنان هم انتقال دهم. بايد در بازي‌هايي که خوب نتيجه نمي‌گيريم همه مسايل را به دقت آناليز کنيم تا بتوانيم سطح بازي‌مان را بهبود ببخشيم. اين کاري بود که امروز انجام داديم و ديديد که نسبت به بازي گذشته تا چه اندازه‌اي پيشرفت داشتيم.

بنيتس در واکنش به انتقادهايي که در هفته‌هاي گذشته به دليل باخت و تساوي‌هاي غيرمنتظره از او صورت گرفته بود گفت: من يک مربي حرفه‌اي هستم که 25 سال سابقه مربيگري دارم. دوست ندارم وقتي که عواملي مانند آسيب‌ديدگي و محروميت باعث مي‌شود تيم نتيجه نگيرد اين مسايل به من ارتباط داده شود. کساني که از تيم و عملکرد من انتقاد مي‌کنند در حالي که از شرايط تيم هيچ اطلاعي ندارند افرادي ناآگاه و غافل هستند.

سرمربي تيم فوتبال اينتر در پايان درباره ارتباطش با موراتي رييس باشگاه گفت: همه چيز در شرايط نرمال به سر مي‌برد، ما هميشه قبل و بعد ازبازي با هم صحبت مي‌کنيم، شايد تنها مسئله‌اي که امروز تفاوت کند اين باشد که اين هفته بازي را برديم و حال و هواي بهتري بر فضاي صحبت ما حاکم خواهد بود.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل