آمار Ùˆ اطلاعات جالب از ديدار ال کلاسيکو دوشنبه

آمار و اطلاعات جالب از ديدار ال کلاسيکو دوشنبه




 

 


آمار و اطلاعات جالب از ديدار ال کلاسيکو دوشنبه


تاریخ : چهارشنبه ،
10 آذر 1389

پيش از گل آغازين، بارسا توپ را به مدت 1 دقيقه و 25 ثانيه در اختيار داشت و تنها توپ از دست رفته در اين زمان را نيز بلافاصله به دست آورد. پيش از رسيدن به گل دوم نيز، آنها توپ را به مدت 1 دقيقه و 17 ثانيه در اختيار داشتند که به گل پدرو انجاميد.

*- پیش از گل آغازین، بارسا توپ را به مدت 1 دقیقه و 25 ثانیه در اختیار داشت و تنها توپ از دست رفته در این زمان را نیز بلافاصله به دست آورد. پیش از رسیدن به گل دوم نیز، آنها توپ را به مدت 1 دقیقه و 17 ثانیه در اختیار داشتند که به گل پدرو انجامید.

*بارسا 15 شوت به سمت دروازه داشت، اما این آمار برای مادرید به تنها 5 عدد می رسید.

* - پویول طی آماری فوق العاده، 19 مرتبه توپ را از حریف گرفت.

* - ژاوی با 114 پاس صحیح از مجموع 119 پاس، فعال ترین بازیکن بود؛ پس از وی بوسکتس با 91 پاس از مجموع 102، قرار دارد.

* - مسی به روند گل هایش، پس از 10 بازی پشت هم، پایان داد؛ اما هر دو گل ویا روی پاس های عالی مسی به دست آمد.

* - 16 مرتبه بر روی این بازیکن آرژانتینی خطا شد که 9 تای آنها به اخطار ختم شد.



* - این چهارمین مرتبه است که بارسا در خانه خود، مادرید را 5-0 شکست داده است. اولین بار به تاریخ 8 ژانویه 1994 بازمی گردد که شامل یک هت تریک از سوی روماریو می شد: دفعات دیگر مربوط به سال های 1935 و 45 می شوند.

* - گواردیولا در تمام 5 ال کلاسیکویی که به عنوان مربی بر روی نیمکت بارسا حضور داشته، پیروز بوده است. بارسا طی این دیدار ها 16 گل به ثمر رسانده و تنها 2 گل دریافت کرده است.

* - مورینیو هنوز در نیوکمپ به پیروزی نرسیده و کریستیانو رونالدو هرگز به بارسا گلی نزده است.

* - بارسا پس از گذشت 197 روز از قهرمانی لالیگا - در فصل 2009/2010 - به صدر جدول بازگشته است.

* - با 11 برد، 1 تساوی و 1 باخت، تیم گواردیولا بهترین عملکرد خود در رقابت های لیگ تاکنون را تجربه می کند.

* بیشترین تعداد تماشاچی: با وجود باران، تماشاچیان نیوکمپ به تعداد 98255 نفر می رسید که بهترین استقبال در طول فصل بوده و شامل طراحی بسیار ویژه و رنگارنگی در موازئیک های ورزشگاه می شد


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل