گفت Ùˆ گويي جذاب با آقای خاص، رونالدو Ùˆ کاسياس

گفت و گويي جذاب با آقای خاص، رونالدو و کاسياس




 

 


گفت و گويي جذاب با آقای خاص، رونالدو و کاسياس


تاریخ : چهارشنبه ،
22 دی 1389

به گزارش مرجع خبري رئال مادريد ،رئال تي وي با کريستيانو ، کاسياس و مورينيو مصاحبه کرد .



يکي از مورد بحث ترين صحنه ها ، در آغوش گرفتن کريستيانو ، کاسياس و سه بازيکن اينتر ميلان پس از گرفتن جايزه توسط شما بود .
مورينيو :‌مربي ها بدون بازيکنان هيچي نيستند . اگر بازيکنان سهم خود را انجام ندهند ، کار مربيان مشکل مي شود . اگر نتواني با بازيکنانت رفيق شوي ،‌قطعا کارت مشکل مي شود . من با پنج بازيکن خودم بودم . دو تا از مادريد و سه تا از اينتر . عالي بود چرا که پنج بازيکن من نيز توانسته بودند که در اين مراسم حضور داشته باشند . احساساتي شده بودم چرا که اعتقاد دارم که بازيکنانم مهم ترين هستند . من هر پنج تاي آنها را در آغوش گرفتم چرا که بدون آنهايي که با آنها کار کرده ام ، عشق خانواده ام و هيجاني که آنها به من دادند ، هيچ کسي نبودم . من هميشه مي خواهم که با بازيکنانم يکدل باشم و حالا مي خواهم با کريستيانو و کاسياس عناوين را ببرم .

مورينيو با بازيکنانش چه مي کند که اين قدر به او احترام مي گذارند .
کاسياس : شش ماه با هم کار کرده ايم و او هيچ شباهتي با آن مورينيويي که مردم تعريف مي کنند نداشته است . او هميشه حواسش به همه هست و هميشه بازيکنانش را خوب تحت نظر دارد . او هميشه درون و بيرون رختکن با بازيکنانش رفيق است و من هم تيمي هايم به داشتن او افتخار مي کنيم . اميدواريم که او مدتها در اين جا بماند . رئال مادريد با آوردن مورينيو به يک مربي ايده آل دست يافته است .
کريستيانو رونالدو :‌حرفه اي ترين ها کساني هستند که در بيشتر زندگي خود موفق بوده اند . اين اتفاق هم براي بازيکنان و هم براي مربيان رخ مي دهد که به همين علت مي دانستم که او بايد اين جايزه را ببرد . هر نتيجه ديگري ناعادلانه بود . از گفتن آن چه که در ذهنم است ابايي ندارم . او سه جام مهم برده است . من براي او خيلي خوشحالم . مورينيو و کادرش خيلي حرفه اي هستند . وقتي با آنها شروع به کار کرده شوکه شدم چرا که آنها به من انگيزه مي دادند که سخت تر تلاش کنم . من هميشه مي خواسته ام که با او کار کنم ، نه فقط به اين خاطر که بهترين است ،‌ چرا که پرتغالي است و در گذشته هم موفق بوده است . رويايم به تحقق پيوسته است و حالا اميدوارم که او بتواند به تمامي چيزهايي که با اينتر ميلان ،‌پورتو و چلسي رسيده ، با رئال هم برسد . اگر مربي ببرد ، يعني ما هم برده ايم . به همين علت بايد سخت در کنار هم بجنگيم .

مربي رئال مادريد فقط يک جايزه برده است و حالا نوبت بازيکنان است که اين افتخار را کسب کنند .
کاسياس : اميدواريم همين طور باشد چرا که اين باعث مي شود که مادريدي ها خوشحال شوند . اميدوارم که سال آينده بازيکنان زيادي از رئال مادريد منتتخب رسيدن به اين جايزه باشند چرا که اين نشان از فصلي موفق خواهد داشت .
مورينيو : اگر به من گفته مي شد که قرار است سال بعد هم اين جايزه را بگيرم ، پاسخ مي دادم که ترجيح مي دهم که ببينم بازيکنانم به اين عنوان مي رسند . مي خواهيم که دو ، سه بازيکنمان در ميان نامزدهاي اين جايزه باشند . روزي يک دروازه بان توپ طلا را خواهد برد و اميدوارم که آن نفر کاسياس باشد چرا که او بهترين است . کريستيانو هم احتياج دارد که چهار پنج بار به اين عنوان برسد .

ياشين تنها دروازه باني است که به توپ طلا رسيده است .
کاسياس : کريستيانو يک هميشه برنده است و مي خواهد که سال بعد در ميان سه فيناليست باشد .
کريستيانو رونالدو : کاسياس يک بازيکن درون زمين است و به اندازه بقيه داراي ارزش است . به نظر من او بايد امسال هم در ميان سه فيناليست مي بود . او جام جهاني را برده بود و خيلي خوب کار کرده بود .
مورينيو : مثل توپي که در فينال از روبن گرفت .
کريستيانو رونالدو : هم آن توپي که از روبن گرفت ، هم پنالتي برابر پاراگوئه . نمي فهمم معيار انتخاب فيفا براي توپ طلا چيست اما خيلي خوشحال مي شوم اگر يک دروازه بان آن را ببرد .

کريستيانو رونالدو هم شايسته آن است .
کاسياس : او يک بازيکن تواناست و شايسته آن است . او تمام تلاشش را مي کند تا بهترين باشد چرا که او ذاتا يک برنده است و مي خواهد که در ميان سه فيناليست باشد . تمام تلاش خود را مي کنيم که به او کمک کنيم . ترديدي نيست که مي خواهيم که بهترين باشد . داشتن بهترين بازيکن جهان براي رئال مادريد هم خيلي مناسب است .

مورينيو را چطور توصيف مي کنيد ؟ او را چطور مي بينيد؟
کريستيانو رونالدو :‌بر کسي پوشيده نيست که در طول پنج ، شش سال اخير چه جامهايي برده است . در طول مدت زمان کمي که با هم بوده ايم چيزهاي زيادي از او ياد گرفته ام . روز به روز از او چيز جديدي ياد مي گيرم . احساس مي کنم که کامل تر از هميشه هستم و مي خواهم که به يادگيري ادامه دهم چرا که مورينيو يکي از دلايل اصلي موفقيت ما در آينده است . از کار کردن با او در رئال مادريد احساس آرامش مي کنم .
کاسياس : از هر کدام از مربيانم چيزهايي ياد گرفته ام . هر کدام به من چيز جديدي آموخته اند . به عنوان کاپيتان اسپانيا و رئال مادريد ، من و او زمان زيادي را با هم سپري مي کنيم . نسبت به زمان آمدنم خيلي پخته تر شده ام . مورينيو آدم درستي براي کمک به من براي ادامه پيشرفتم است و تيم را به هم نزديک تر از هميشه کرده است .


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل