رونالدو در فکر شکستن رکورد گلزنی

رونالدو در فکر شکستن رکورد گلزنی




 

 


رونالدو در فکر شکستن رکورد گلزنی


تاریخ : جمعه ،
1 بهمن 1389

ستاره پرتغالي رئال مادريد در دومين بخش گفت و گوي اختصاصي اش از انتشار اخباري درمورد درگيري او با کاسياس، تمديد قرارداد په په وبحث خريد مهاجم شماره 9 براي رئال صحبت کرده است.


کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در دومین بخش گفت و گوی مفصلش با روزنامه مارکا، به بحث های داغی که در مورد رختکن این تیم به گوش می رسد، پرداخته

کریس در مورد انتشار شایعاتی که در مورد درگیری او و کاسیاس منتشر شده صحبت کرده و اعلام کرده که سران رئال باید هرچه سریعتر قرارداد په په، دوست صمیمی اش را تمدید کنند.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه ترجیح می دهد تا در کنار کدام مهاجم رئال بازی کند، گفت:« بنزمایا پیپیتا (لقب ایگواین)؟ من یکی از این دو را ترجیح می دهم ولی اسمی نخواهم آورد.»

او در مورد هدفش در رقابتهای این فصل گفت:«هدفم این است که رکورد 38 گل اوگو و ساررا را که در طول رقابتهای یک فصل به ثمر رسانده اند را بشکنم. اگر بخواهم بین کسب عنوان آقای گلی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، یکی را انتخاب کنم، آقای گلی در لیگ قهرمانان اروپا را ترجیح می دهم.»

رونالدو با پذیرش انتقادهایی که در مورد بازی اش به گوش می رسد، اعلام کرد که صحبتهایی که درمورد اختلاف او و کاسیاس به گوش می رسد را درک نمی کند:« به حرف افرادی که از من انتقاد می کنند احترام می گذارم. سوء برداشتی میان من ، ایکر و سارا کاربونرو (نامزد کاسیاس) به وجود آمده بود ولی ما با هم صحبت کردیم و این موضوع را حل کردیم. از شنیدن اینکه می گویند که من رابطه خوبی با هم تیمی هایم ندارم، ناراحت می شوم.»

ستاره پرتغالی رئال در ادامه به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت:« از اینکه می توانم در کنار افراد جاه طلبی مثل مورینیو کار کنم، واقعا خوشحالم. خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می کردم، با مورینیو نکات مشترک داریم.»

رونالدو در جریان این گفتگو در مورد هم تیمی هایش در رئال مادرید صحبت کرد:« بنزما ارزشهای فوتبالیستی خیلی بالایی دارد. کانالس می تواند مبدل به یک ستاره بین المللی شود. او کارهایی می کند که همه ما انگشت به دهان می مانیم . دی ماریا هم بازیکنی است که می تواند در تیمی بزرگ بازی کند.»

او در بخش پایانی صحبتهایش در مورد تمدید قرارداد په په، هم تیمی اش در رئال و تیم ملی پرتغال گفت:« په په آنچه شایستگی اش را دارد، درخواست می کند.اگر من جای فلورنتینو بودم، به او پول بیشتری می پرداختم و قرارداد او را تمدید می کردم. په په یکی از بهترین هاست و ما نمی توانیم به او اجازه دهیم که از تیم جدا شود.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل