کريس رونالدو: به ليونل مسي حسودي نمي کنم

کريس رونالدو: به ليونل مسي حسودي نمي کنم




 

 


کريس رونالدو: به ليونل مسي حسودي نمي کنم


تاریخ : چهارشنبه ،
6 بهمن 1389

ستاره پرتغالي رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که به مسي، دارنده توپ طلاي سال 2010 حسادت نمي کند.


کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفت و گویی اعلام کرد که به لیونل مسی،دارنده توپ طلای سالهای 2009 و 2010 حسادت نمی کند.

ستاره پرتغالی در گفت و گو با روزنامه گاتزتادلوسپورت،از رقابتی که میان او و ستاره آرژانتینی وجود دارد گفت و اعلام کرد که با وجودی که مسی 23 ساله برای دومین سال متوالی توپ طلای دنیا را مال خود کرده، او تنها برروی کسب عناوین قهرمانی با رئال مادرید تمرکز می کند

رونالدو گفت:« من عقده یا رقابت مستقیمی با مسی ندارم، حس من به مسی، مثل احساس من به سایر بازیکنان است. یک نکته خیلی واضح است: من می خواهم بهترین بازیکن باشم.»

ستاره پرتغالی ادامه داد:«من اصلا به مسی حسودی نمی کنم.اولویت من قهرمانی در رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید است و نه توپ طلا.»

رونالدو در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا برای تیمش کار دشواری است و این هم فقط به دلیل ثبات فراوان بارسلوناست:« خیلی سخت است ولی غیرممکن نیست. ال کلاسیکوی بعدی سرنوشت ساز خواهد بود و چالش بزرگی برای ما ،بعد از بازی رفت نوکمپ است.این بازی به دست فراموشی سپرده شده و قطعا از آن درس گرفته ایم.این را در بازی بعدی ما مقابل بارسلونا می بینید که با آمادگی بیشتری به میدان خواهیم رفت. آن شب شب خیلی بدی برای خیلی از ما بود. دست کم هشت تا از 11 بازیکن اصلی عملکردشان کمتر از حد میانگین بود.»

کریس رونالدو در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که خوشحال خواهد شد که ژوزه مورینیو تا پایان کارنامه ورزشی اش مربی او باشد :« می خواهم سالهای سال در مادرید بمانم و حتی اگر بشود، تا پایان عمر ورزشی ام مورینیو مربی ام باشد. از کار کردن با اینچنین فردی بسیار خوشحالم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل