شالكه 04 پيوستن علي كريمي را رسما تاييد كرد

شالكه 04 پيوستن علي كريمي را رسما تاييد كرد




 

 


شالكه 04 پيوستن علي كريمي را رسما تاييد كرد


تاریخ : سه شنبه ،
12 بهمن 1389

باشگاه شالکه 04 آلمان خبر مرتبط با پيوستن علي کريمي بازيکن ايراني به اين تيم را رسما تاييد کرد.


خبر پيوستن ''علي کريمي'' به باشگاه شالکه روز دوشنبه از سوي ''فليکس ماگات'' سرمربي اين تيم تاييد شده بود ولي باشگاه دوشنبه شب اين انتقال را تاييد کرد.
به نوشته سايت اين باشگاه علي کريمي 112 بار براي تيم ملي ايران به ميدان رفته است و به عنوان بازيکن آزاد مشکلي براي بازي در تيم شالکه که در رده يازدهم ليگ دسته يک ''بوندسليگا'' قرار دارد، ندارد.
باشگاه شالکه تاکيد کرد که اين بازيکن 32 ساله تا پايان فصل با اين تيم قرار داد امضا کرده است و پيراهن شماره 10 را بر تن خواهد کرد.
کريمي قبل از فصل 2005 و 2006 به ''بايرن مونيخ'' پيوست و همراه با اين تيم در سال 2006 به قهرماني بوندسليگا و جام حذفي رسيد.
قرارداد علي کريمي با باشگاه شالکه تا پايان فصل جاري خواهد بود و به گفته ماگات پيوند دهنده خط هافبک به خط حمله خواهد بود.
نقل و انتقال زمستاني در آلمان ساعت 24 دوشنبه هفته جاري به پايان مي رسد و انتقال کريمي در آخرين ساعات به عنوان مهمترين خبر اين تعطيلات از سوي کارشناسان فوتبال آلمان ارزيابي شده است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل