بازتاب گسترده پيوستن کريمي به شالکه در رسانه هاي جهان

بازتاب گسترده پيوستن کريمي به شالکه در رسانه هاي جهان




 

 


بازتاب گسترده پيوستن کريمي به شالکه در رسانه هاي جهان


تاریخ : سه شنبه ،
12 بهمن 1389

خبر پيوستن 'علي کريمي' به تيم فوتبال شالکه 04 آلمان، در رسانه هاي مختلف جهان بازتاب گسترده اي داشت.


کريمي روز دوشنبه و در آخرين ساعات پايان فصل نقل و انتقالات زمستاني فوتبال اروپا رسما با شالکه قرار داد امضا کرد.
** سايت يوفا
سايت اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) خبر انتقال کريمي را در کنار امضاي قرارداد شالکه با ''''آنتوني عنان'''' (نوه کوفي عنان دبير کل سابق سازمان ملل متحد) از روزنبورگ و همچنين ''''آنگلوس کريستيس'''' قرار داد و نوشت: کريمي 32 ساله که در زمان بازي از سال 2005 تا 2007 براي بايرن مونيخ، 33 بار در بوندس ليگا به ميدان رفت، تا پايان فصل با شالکه قرارداد امضا کرده است.
شالکه بايد ماه آينده در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با والنسيا بازي کند.
** خبرگزاري رويترز
خبرگزاري رويترز نيز گزارش داد: شالکه تا پايان فصل قرارداد کوتاه مدتي با علي کريمي امضا کرده است.
رويترز در ادامه به 112 بازي ملي بهترين بازيکن سال آسيا در سال 2004 و دو سال حضور او در بايرن مونيخ اشاره کرد و افزود:''''فليگس ماگات'''' سرمربي شالکه در زمان حضور کريمي در بايرن مونيخ، سرمربي اين تيم بود.
** خبرگزاري فرانسه
خبرگزاري فرانسه هم بعد از اعلام خبر انتقال کريمي به شالکه نوشت:''''کريمي دوباره به ماگات ملحق شد''''.
اين خبرگزاري دوران حضور کريمي در بايرن مونيخ تحت رهبري ماگات را ناکام توصيف کرد و افزود: در اين دو سال کريمي فقط 3 گل زد و 33 بار براي بايرن مونيخ به ميدان رفت.
خبرگزاري فرانسه از اين بازيکن که بعد از ترک بايرن به قطر و سپس به استيل آذين رفت، به عنوان چهلمين بازيکن جديد ماگات از زمان مربيگري شالکه در سال 2009 نام برده است.
بنابراين گزارش، شالکه فصل گذشته مسابقات بوندس ليگا را به عنوان تيم دوم جدول به پايان رساند اما در اين فصل تا کنون با 25 امتياز اختلاف نسبت به بورسيا دورتموند صدرنشين، در رده يازدهم قرار گرفته است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل