آقای خاص: دوم هم بشیم اتفاقی نمی افته !

آقای خاص: دوم هم بشیم اتفاقی نمی افته !




 

 


آقای خاص: دوم هم بشیم اتفاقی نمی افته !


تاریخ : دوشنبه ،
18 بهمن 1389

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد عملکرد شاگردانش را در پيروزي 4 بر يک مقابل رئال سوسيداد ستود.



تيم فوتبال رئال مادريد در هفته بيست و دوم رقابتهاي لاليگا در ورزشگاه خانگي‌اش سانتياگو برنابئو سوسيداد را با نتيجه 4 بر يک در هم کوبيد تا اختلاف امتيازش با بارسلونا را به هفت امتياز کاهش دهد.

ژوزه مورينيو درپايان اين ديدار گفت: تيم ما اين قابليت را دارد که از بازيکنانش به صورت چرخشي استفاده کند. با استفاده از اين مسئله مي‌توانم به بعضي بازيکنانم استراحت بدهم تا در دقايق حساس بازي وارد ميدان شوند و نتيجه را رقم بزنند.

سرمربي 47 ساله رئال مادريد ادامه داد: به اينجا آمدم تا تلاشم را براي قهرمان کردن تيم انجام دهم اما هيچ اتفاقي نمي‌افتد اگر در پايان فصل تيم من دوم شود. تنها چيزي که براي من اهميت دارد اين است که تا آخرين لحظه دست از تلاش براي قهرمان شدن نکشيم و اميدوارانه کار را دنبال کنيم. اگر کارمان را به خوبي انجام دهيم و در پايان دوم هم شويم مي‌توانيم سرمان را بالا بگيريم و به تعطيلات برويم. هر چند روي کاغذ هنوز شانس زيادي براي قهرماني داريم.

بهترين مربي جهان در سال 2010 ادامه داد: عملکرد رونالدو و روند گلزني او در لاليگا فوق‌العاده بوده و حتي اگر تا پايان فصل هم ديگر هيچ گلي به ثمر نرساند باز هم با تعداد گلي که زده خوب کار کرده است. اين مسئله‌اي است که دوست دارم به آن اشاره کنم. اين موضوع درباره بقيه بازيکنانم صحت دارد. رونالدو بازيکني است که هميشه تا آستانه مرز توانايي‌هايش در زمين تلاش مي‌کند و تمام وجودش را براي موفقيت تيم مي‌گذارد. اگر يک روز گل هم نزند مهم نيست.

مورينيو عملکرد مهاجم تازه وارد تيمش را نيز مورد ستايش قرار داد و گفت: آدبايور بازي بسيار خوبي انجام داد و نشان داد که به چه دليل رئال روي او دست گذاشته است. ما دو مهاجم داريم که با سبک بازي متفاوت، بهترين عملکردشان را به نمايش مي‌گذارند. کريم بنزما 85 دقيقه مقابل سويا بازي کرد و احتمالا هفته آينده مقابل برزيل هم در بازي دوستانه به ميدان خواهد رفت. به همين دليل بود که از آدبايور استفاده کردم. از هر دو بازيکن راضي هستم و وضعيت ما در حال حاضر عالي است.

مورينيو که در نشست خبري اصرار زيادي داشت از تک‌تک بازيکنانش نام ببرد در ادامه سخناني درباره مسعود اوزيل عنوان کرد و گفت: اوزيل بازيکني است که احساس مسوليت زيادي نسبت به تيم ما و تيم ملي آلمان دارد و در مقابل مسوليتي که در قبال اين دو تيم دارد تاکنون به خوبي واکنش نشان داده است. او امروز به جاي دي‌ماريا بازي کرد و با نمايش خوبي که داشت فضاي زيادي را براي ديگر بازيکنان به وجود آورد. او بازيکني استثنايي براي رئال مادريد در 10 سال آينده خواهد بود.

لاسانا ديارا بازيکن بعدي بود که مورينيو درباره او به اظهارنظرپرداخت و گفت: لاس يکي از 13، 14 بازيکن تيم من است که به راحتي مي‌تواند درترکيب اوليه قرار گيرد. گاراي و مارسلو هم در دفاع خوب کار مي‌کنند. وضعيت کاکا هم بهبود يافته و مي‌تواند يک ساعت بازي کند نه بيشتر.

تيم فوتبال رئال مادريد که در هفته‌هاي اخير لاليگا يک تساوي و يک شکست را تجربه کرده هم اکنون با 7 امتياز اختلاف نسبت به بارسلونا در مکان دوم جدول رده بندي لاليگا قرار دارد.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل